פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח וחיוב יתר נושא התלונה:
ארין יאיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי שינה נציג הוט את חבילת הטריפל שלי והבטיח שחשבוני יוזל בכ 90 ₪ בחודש. במקום זאת חשבוני האחרון גדל בכ 70%. ניסיונותי החוזרים ונישנים להשיג נציג הוט עלו בתוהו. אני דורש תיקון מיידי של החבילה לפחות להיות כפי שהיתה לפני השינוי וכן זיכוי של כ 300₪ שהם ההפרש בחיוב האחרון.
כספי סוג הנזק :
החזרת חבילה לקדמותה וזיכוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה