פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום מופרז נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בחברת הוט שנים רבות, ובשנים האחרונות עשיתי דרכם את מה שהם קוראים "טריפל" כלומר, שרותי טלויזיה + טלפון + אינטרנט. המחיר הבסיסי היה כ- 350 שח מידי חודש, כשלא ברור לי בדיוק למה, אף פעם זה לא היה בדיוק אותו סכום.

בחודש אוקטובר 2013, התחילו לחייב אותי בסכום האסטרונומי של 750 (שבע מאות חמישים) שקל לחודש.
באותה תקופה, הייתי מאד חולה (אני נכה 75%), ומאושפזת לסירוגין.
לאחר מכן בעקבות נפילה אושפזתי, נותחתי והייתי תקופה ארוכה בשיקום, ועל כן לא שמתי לב לגבי החיובים הגבוהים.
לראשונה פניתי לחברת הוט בתאריך 10.3.14, והם אכן אישרו שהחל מחודש אוקטובר הקודם מחייבים אותי בסכום הנ"ל.
לטענתם, "כל הערוצים הקיימים פתוחים לי" וכנראה שמחייבים אותי לפי הערוצים הפתוחים.

לציין שמעולם לא ביקשתי שיפתחו לי את כל הערוצים. כאישה בת 67, נכה, ולא מדברת עיברית טוב, ערוצי הספורט, הטיולים, הבישולים וכד,... בטח לא מענינים אותי.

מאז מתנהל בינינו שיח חירשים, כאשר אני לא מצליחה להגיע לשום איש מלבד נציג שירות, שלא לדבר על השעות שאני ממתינה עד שמישהו מועיל לענות לי. כל פעם מחדש מבטיחים לי שיבררו את הענין ויחזרו אלי, דבר שמעולם לא נעשה.

החיוב הגבוה נמשך עד חודש מאי ש.ז. (כולל)
ב- 16.6.14 חוייבתי על ידי חברת חוט בסך 413 שקל.

בתאריך 16.6.14 קיבלתי SMS לנייד שבו מודיעים לי שאושר לי זיכוי בסך כ- 771 שקל.

מאז אני מנסה לברר לפי מה הגיעו לסכום הנ"ל, מתי בדיוק אזוכה בסכום הנ"ל, ומה עם כל החודשים האחרים שבהם חוייבתי.... אך כאמור לאחר שעות של המתנה שיואילו בטובם לענות, יותר מאשר נציג שירות, אני לא מצליחה להגיע לאף אחד.

תאמינו לי שאם הייתי מנסה להגיע לנשיא המדינה בזמן הזה, הייתי יותר מתקרבת אליו מאשר להגיע לאיזה שהוא בעל תפקיד בחברת הוט.

הייתי אולי אפילו מרחיקה לכת וטוענת, שהגביה שלהם גובלת בפלילים, אם הם יכולים להרשות לעצמם לקחת מחשבוני כל סכום שמתחשק להם ולא לתת אפילו הסבר על כך....

אני רוצה לדעת בדיוק איך בנוי הסכום שבו חוייבתי כל חודש (אגב זה אף פעם לא אותו סכום וזה נע כאמור סביב ה- 750 שח כשפעם זה כמה שקלים יותר ופעם כמה שקלים פחות.)
אני רוצה לדעת איזו חשבון עם עשו כאשר החליטו לאשר לי זיכוי, שאגב טרם ראיתי אותו ואיך הם בדיוק חושבים להעביר לי את הסכום הנ"ל, ומה עם כל החודשים האחרים.
ואחרון אחרון חביב, למה היום אני משלמת 413 שח לחודש כשהם מפרסמים את מבצע "הטריפל" שלהם בסכום הרבה יותר נמוך.

יותר מאשר אשמח, לקבל תגובה מבעל סמכות בחברת הוט (לא משרות לקוחות, אלא ממישהו מחשבונות) שיהיה מסוגל לומר קצת יותר מהמשפט הנדוש "נברר ונחזור אליך"......

חברת הוט מעולם לא הצטיינו בשרות ללקוחותיה, אבל נדמה שלי שהפעם הם שברו את כל השיאים של עצמם.....

אשמח לשמוע תגובה....
ביזבוז זמן ועוגמת נפש וריבית על מינוס בבנק סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה