פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי, אי ביצוע הקפאה, אי ביטול מנוי לפי בקשתנו נושא התלונה:
צרפתי שי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מנוי על שם שי ****
טלפון: 0546***555
ת.ז. 036***524
לאחר ניסינותינו הרבים לדבר עם מנהל שירות לקוחות, הבטחה שמישהו יחזור אלינו שלא בוצעה, העברת השיחות למנהל שלבסוף ״נותקו״ לאחר שהמתנו על הקו מעל 45 דקות, החלטנו לתמצת את השתלשלות העניינים כאן בתקווה שנשאר מישהו בחברה הזו, עם מעט תודעת שירות שיוכל לעזור לנו.
להלן תמצית הדברים:
8.1 התקשרנו לבקש להקפיא החשבון עקב נסיעה לחו״ל. את הדירה השכרנו לדייר אחר לתקופה זו.
24.2 הבנו כי חויבנו ושלחנו מייל לוודא כי בוצעה ההקפאה.
25.2 התקבל מייל מענבר כי נזוכה, כי הטעות היא של חברת הוא וכי המנוי יוקפא מיום זה עד 1.6.
26.2 מייל מעינת כי הזיכוי הועבר למחלקת כספים אבל החיוב עבור הציוד שבשכירות ממשיך.
22.4 שלחנו מייל שלא קיבלנו זיכוי ושחברת הוט עדיין ממשיכה לחייב אותנו על אף בקשתנו בפעם השלישית להקפיא את המנוי.
23.4 מייל מאורטל שהזיכוי וההקפאה לא בוצעו כי הייתה צפייה בתכנים.
25.4 שלחנו מייל תגובה המסביר את כל השתלשלות העניינים ואת העובדה שאנחנו את אחראיותנו ביצענו ושהטעות היא של חברת הוט, שהרי אין אנו יכולים לוודא שהדייר לא צופה בתכנים ולכן ביקשנו להקפיא.
27.4 תגובה מעדי שוב שלא זוכינו כי בוצעה צפייה וכי המנוי יוקפא מ27.4 עד 1.6.
20.5 הגענו ארצה, שוב גילינו כי המנוי עדיין לא הוקפא וכי ממשיכים לחייב אותנו כרגיל.
חייגנו להוט ונאמר לנו כי הזיכוי הועבר למחלקת הכספים וכי נקבל תשובה תוך 14 יום.
ביקשנו להתנתק וקיבלנו על כך אישור במייל.
20.6 קיבלנו מחברת הוט מייל ושוב אותו המלל, לא זוכינו כי הדייר צפה בתכנים ובנוסף שאנו חייבים 934 ש״ח מאחר וכרטיס האשראי לא כובד.
את כרטיס האשראי ביטלנו מאחר ולא בטחנו בכם שתקפיאו או תבטלו את המנוי.
לא ברור איך על אף בקשתינו החוזרות להקפיא המנוי ולבסוף לבטלו, יוצא שאתם דורשים מאיתנו לשלם.
כל המיילים בהם נציגי השירות שלכם מבטיחים להקפיא, נמצאים ברשותי. האחראיות שלכם הייתה להקפיא המנוי מה8.1, ולא להמשיך להפעיל אותו בגלל שהדייר צפה בתכנים, שהרי אנחנו בעלי המנוי ומן הראוי שאנו נחליט באם להקפיא או לבטל אותו.
אבקש לקבל זיכוי מלא על כל התקופה שהחלטתם לחייב אותי, סך הכל 1732 ש״ח, ולבטל את החוב של 934 ש״ח שכן המנוי, לטענתכם, הוקפא ומ20.5 אף בוטל.

אנו עוזבים את הארץ ביום 2.7 ועל כן ברצוני לטפל בנושא עוד לפני.
אם לא אקבל תגובתכם עד ליום 24.6, אפעל למיצוי זכויותיי ואפנה לערכאות משפטית.

בתודה מראש,
שי ***
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה