פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי של נציגים, זמני המתנה ארוכים, אי שליחת חשבוניות הביתה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שכלו כל הקיצים, אין מי שמפקח על חברה גרועה שכזאת,
בחיים לא נתקלתי בכזה יחס לאנשים. מזה שנה וחצי אני לא מקבלת חשבוניות הביתה. טועים בחשבוניות, אך אי אפשר לראות אותם כי לא שולחים אלי הביתה. מבטיחים לי שישלחו הביתה ולא שולחים, מבטיחים לשלוח למייל וגם את זה לא יודעים, זמני המתנה של חצי שעה בכל פעם שצריכים את עזרתם של נציגי השירות. יחס כזה מגעיל בחיים שלי לא ראיתי. אני מתה להתנתק ממכם אך בכל פעם משכנעים אותי להישאר, נותנים לי הטבות, אך כל זה לא שווה את העצבים שאני מקבלת ממכם בכל פעם מחדש שאני צריכה את עזרתכם. גם לכם שלחתי פקס אך לא נעניתי. אני מיואשת ממכם לחלוטין. נתקו אותי ודי, לא רוצה להיות בחברה שלכם.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה