פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מכוונת ומתמשכת נושא התלונה:
בר דינה שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2014, קבלתי מהוט חשבונית אחרי חודשים ארוכים שלא שלחו חשבוניות כלל. גיליתי בחשבונית שמחייבים אותי עבור ערוץ שמעולם לא הזמנתי, וגם הסתבר שאני מחוייבת כבר 3 שנים. כתבתי להם, ניפנפו אותי, כתבתי לשר התקשורת, שפנה אליהם, ואז בהוט בדקו ו"גילו" שמעולם לא השתמשתי בערוץ זה, וגם קבלתי זכוי עבור 3 שנים. ומה קרה בחשבונית בחודש יוני 2014 - שוב חיוב, אך קטן יותר עבור אותו ערוץ. אחרי שפניתי להוט ושאלתי אם עלי לפנות שוב לשר התקשורת כדי לטפל בהונאה, קבלתי שוב זכוי עבור החיוב הכוזב.
היזהרו ובדקו את החשבונות שלכם, נכונות לכם הפתעות שונות ומשונות.
זלזול, עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה