פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אסטרונומי על חבילה דמיונית,רמאות זלזול...שירות רע מאוד נושא התלונה:
עטיא יוסי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת הוט שלום רב
הוריי לקוחות הוט בטלוויזיה בעלות של מעל 500 שח.(טריפל שעובד רק טלוויזיה)
אני מנסה ליצור קשר לגביי בעיה בחיבור לטלוויזיה ולאנטרנט.
בטלפון ואין מענה
פעם אחת ענו לי אחרי 27 דקות ופעם שניה לאחר 36 דקות.(אתמול)
ועכשיו כרגע ענו לי לאחר 46 דקות (עכשיו השעה 11 וחצי בצהריים),וגם שכבר ענו לי אמרו לי שמעבירים אותי לנציג אחר כדי להתנתק! וזמן המתנה נוסף של יותר מעשרים דקות. לבסוף שענו לי העבירו אותי לנציג תמיכה,ולאחר עוד המתנה של 16 עוד נציג....כמו ב "רמזור"
אני משלם המון כסף בשביל שירות שאני לא מקבל ועם תשובות שליליות ומזלזלות.שרק עניינם איך הבעיה היא אצלי והם בסדר גמור ובוא נסדר לך חבילה חדשה
כאמור לאחר סבל ועצבים שלא פוסקים הגעתי להחלטה שאני רוצה להיפרד ולהתנתק
ואינני רוצה שום קשר עם חברת הוט כולל הטלפונים הניידים!
זאת לאחר המון שיחות והמון כעס.
פשוט זה המהלך היחיד לפתרון ההרגשה הרעה שאני מרגיש כלפיי חברה רעה שמתאכזרת ללקוחותיה.
עדיף לשלם יותר בחברה אחרת ולקבל תמורה לכסף מאשר לאבד כסף זמן ועצבים מיותרים.
*אני ממש מבקש בכל לשון של בקשה אל תחזרו על הטעות שלנו תברחו!
כספי סוג הנזק :
זיכוי על תשלום ללא קבלת שירות...ופיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה