פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות באינטרנט של הוט-והתקנה לא מושלמת של ממיר חדיש שנקרא הוט פייבר-המתנה ארוכה מאוד לשיחה עם נציג שמתנתקת ולא חוזרים אלי. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר יותר משנה יש תקלות באינטרנט.וההתקנה של הוט פייבר לא תקינה.אין אפשרות להתחבר ע''י חוט.ובאלחוטי יש כל הזמן תקלות וניתוקים.הגיע מפקח שלכם ולא פתר את הבעיה.אמר שאחבר חוט עם איזה מפצל שאקנה לבד.כשאני מתקשר עונים אחרי הרבה זמן ומנתקים לי בפרצוף ולא חוזרים אלי אפילו שיודעים מאיזה טלפון התקשרתי.גם כשעשו חשבון על הזיכוי שמגיע לי בגלל הניתוקים באינטרנט נתנו רק על 25 יום כשהם יודעים שזה כבר יותר משנה שלא יכולים לטפל בתקלה.והפקיד אמר לי שאם יבקש יותר לא יתנו לי בכלל זיכוי.אז הסכמתי בלית ברירה.היום התחילה בעיה חדשה גם בטלוויזיה שיש הפסקות ארוכות יותר מהרגיל.זה כבר מוגזם.אני חושש שזה יהיה כבר תקלה קבועה.
אני מבקש מכם לטפל בזה עד סוף החודש.או שאני אאלץ להתנתק חד צדדי.ועובר לחברה אחרת.ושומר לעצמי את הזכות לתביעה בבימ''ש לתביעות קטנות.קבלו מכתב זה כהתראה לפני משפט.ויהווה כראיה קבילה בבימ''ש
כמו כן אני יודע על עוד שכנים שסובלים כמוני מתקלות.ויחס של ניתוקים גם באינטרנט והטלוויזיה.וגם בניתוקים בשיחת הטלפון עם הנציגים שלכם.והם יצטרפו אלי בהתנתקות מכם וגם בתביעה.אם תמשיכו עם היחס הזה.
בכבוד רב
*****
כספי סוג הנזק :
זיכוי על שנה לפחות לאינטרנט.וזיכוי על ההתקנה של ההוט פייבר.וביצוע של התקנה חדשה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה