|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מנסה במשך כשבועיים במשך שעה עד שעה וחצי מידי יום לדבר עם מח' שרות לקוחות של חב' הוט.
אין מענה, הטלפון מצלצל ולאחר מכן כאשר אני לוחץ על מח' מכירות (שעונים תוך 1/2 דקה) מנסה העונה להפטר ממני על ידי העברתי למח' שרות לקוחות שכמובן אינם עונים.
שאלתי: האם עלי לבטל את הוראת הקבע ולהגיש תביעה בגין כל הנזקים שנגרמו לי?
אני נותן הזדמנות לחב' הוט "לחזור בתשובה" באם יצרו עמי קשר תוך 24 שעות מעתה.
תודה משה
|
כסף לתוכניות מיותרות שאני רוצה לבטל. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|