|
|
|
|
|
|
המתנה לטכנאי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה רח הגנים 33 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אמא שלי בת 78 חיכתה היום לטכנאי של הוט, בזמן המתנה היה טלפון אחד קצר ולא מזוהה לפלפון שלה שלא הספיקה לענות, ללא טלפונים נוספים, לאחר שטכנאי לא הגיעה אני התקשרתי לחברה ונעמר לי שטכנאי היה ואף אחד לא היה בבית. לציין שאמא גרה בבנין של הוסטל של 180 דירות ושומר לפתיחת דלת וכמובן אף אחד מהם לא ראה את הטכנאי בשם דוד שבשיטה הזאת מקטין לעצמו כמות העבודה ומשאיר אנשים קשישים ללא טלוויזיה וחברה לקחת בנוסף קנס 120 ש"ח, לאחר שיחה של שעתיים הצלחתי להזמין שוב טכנאי לעד שבוע והאמא שכמעט לא יוצאת מהבית לעד שבוע בהיה בקירות של דירה בת 8 מטר מרובה
|
כספי וזמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|