פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחיבור לכבלים במסגרת טריפל הוט לאחר מעבר דירה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, מ.ל.ב
בתאריך 22.05 תוכנן להגיע לדירתי באיינשטיין 21 טכנאי לחיבור טריפל בעקבות מעבר לדירה שכורה. הטכנאי תואם דרך אתרכם, אישור התקבל במייל ובוצעה שיחת תיאום עם נציגכם לתיאום זמן הגעת הטכנאי.
בפועל - טכנאי לא הגיע ולא הודיע על ביטול. ניסויונות רבים להדשיגכם עלו בתוהו. 3 שיחות בהן זמן ההמתנה עמד על 30-48 דקות התבצעו ובכל פעם נעננו באופן שלילי לבקשתנו לשילוח טכנאי לדירתנו במיידי.
לבסוף נשלח טכנאי מטעמכם רק לאחר 3 ימים ! אנו נותרנו ללא טלפון אינטרנט וטלפון - בגלל שירות לקוי שלכם !
אבקשכם להורות על פיצוי ובוודאי שלהסיר את החיוב בגין השבוע בו לא היינו מחוברים, וללא שירות.
בברכה,
יוני ***
כספי סוג הנזק :
פיצוי !!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה