המתנה על הקו |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אין הרבה חידוש בתלונה שלי, שהרי חברת "הוט" כבר נקנסה על זמני המתנה ארוכים...והעניין ממשיך, כי ממילא את הקנס היא משלמת מהכספים של הלקוחות...ולא מכספם הפרטי של העובדים או מנהלי החברה. אני מנסה כבר ימים אחדים להשיג את החברה כדי לברר 2 עניינים...וממתינה שעות על הקו. גם בדקות אלה בהם אני כותבת לכם מכתב תלונה זה, עומד המונה שלי בטלפון על המתנה של מעל 48 דקות. ואני תוהה מה בדיוק אתם עושים על מנת לפתור את הבעיה????
|
עוגמת נפש ואי קבלת המענה הנדרש לבעיה. |
סוג הנזק : |
אם ניתן לעקוב אחר המתקשרים ואורך זמן ההמתנה, אולי כדאי לקנוס את החברה כך שהכסף ינוכה מהתשלום החודשי של הלקוח, בדיוק כפי שאמור להיעשות כשטכנאי מגיע לבית הלקוח באיחור של שעתיים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|