פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ואיומים בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ התקשרנו להוט על מנת להתנתק מהטלוויזיה.
אך אחרי מספר ימים התברר לנו שלא נותנו מהשירות. עוד פעם ביקשנו להתנתק ועוד פעם לא נותקנו.
רק בפעם השלישית כשהתקשרנו נותקנו מהשירות.
כמובן (ולא מפתיע בכלל) פעמיים הראשונות לא תועדו אפילו במערכת.
על הדרך גם נותקתי מהאינטרנט בלי שביקשתי זאת, זה כמובן היה שלושה חודשים אחרי שביקשתי להתנתק משירותי הטלוויזיה.
בשיחה עם נציג השירות התברר לי שכביכול ביקשתי לפני שלושה חודשים להתנתק (גם) משירותי האינטרנט.
אז נשאלת פה שאלה – אם לקוח מבקש להתנתק מהאינטרנט, אתם לא אמורים לנתק אותו מיד, אלא אחרי שלושה חודשים???
אני לדוגמה לא ביקשתי להתנתק מהאינטרנט אבל מישהו בהוט החליט במקומי שזה מה שאני רוצה. וביום חמישי בערב גיליתי שאין לי אינטרנט!
אחרי המון שיחות בין : תמיכה תכנית, שירות לקוחות עוד פעם שירות לקוחות ולבסוף נציג מכירות הבנתי שאני לא רוצה אתכם שום קשר (גם) בשירותי האינטרנט.
אני לקוחה ואתם אלה שצריכים לרדוף אחרי ולא ההפך.
ואיזה מין שירות זה בכלל לנתק לקוח מהשירות כלשהו בלי שביקש זאת(?!)
השירות שלכם לוקה בחסר – אתם מנתקים כשלא מבקשים, ולא מנתקים כשמבקשים.
עובר בערך חודש ואני מתקשרת לשירות לקוחות ומבקשת שמישהו יאסוף את המודם
הנציגה מסבירה לי שחודש אחרי הניתוק חברת איסוף מתקשרת ומתאמת זמן הגעה.
בגלל שעבר כבר הרבה יותר מחודש, ובטלפון בלתי אפשרי להשיג אותם (המתנה של 40 דקות) שלחתי מייל שמישהו יבוא לאסוף את המודם.
בתגובה קיבלתי שיש לי חוב של 160 שח! ורק אחרי שאני משלמת אותו יבואו לאסוף את המודם.
בתגובה ביקשתי לקבל חשבונית לתשלום עם פירוט על מה אני מחויבת.
כמובן, במקום לקבל חשבונית קיבלתי שיחה מאיימת מנציגת גביה שטענה שאם לא אשלם את חובי בכרטיס אשראי אני מועברת לתביעה משפטית.
אז תנו לי להבין את השירות שלכם, כי אני קצת מבולבלת:
ללקוח מתנתק ומבטל הוראת קבע בבנק כי מבחינתו התשלום האחרון שהוא שילם זה התשלום האחרון כלפי הוט.
אבל רק חברת הוט יודעת שיש ללקוח חוב כספי כלפי החברה,
ואיך לקוח לשעבר אמור לדעת שיש לו חוב כספי אם במשך כל השנים שהוא היה לקוח הוא אף פעם לא קיבלת חשבונית ובמיוחד עכשיו כשהוא לא לקוח!!!???
אז במקום לשלוח חשבונית לתשלום על מנת שאותו לקוח לשעבר ישלם אתם שולחים נציג גביה לאיים בתביעה משפטית!!!! ????
באמת? זה השירות שאתם מנסים להציג?
בכל חברה נורמלית אם ללקוח יש חוב שולחים חשבוניות לתשלום ולא שולחים נציג גביה לאיים !!!
אפשר כבר לחשוב במה מדובר ? זה סה"כ 160 שח ולא מיליון שקל!
שלא לדבר על זה שכל ה - 20 שנה שהינו לקוחות שלכם לא איחרנו בתשלום אפילו לא יום אחד, ועכשיו מה לבוא ולאיים???
תתנהגו כמו חברה נורמלית לשם שינוי- תשלחו חשבוניות ללקוחות שהלקוח מבקש, ואל תבואו אליו בטענות ואיומים.
כי שאין חשבוניות הלקוח לא יודע על מה הוא משלם או על מה הוא צריך לשלם.
וכמובן, כשציינתי פני הנציגה שיש לי עדיין מודם שלא לקחו ממני היא רצתה לתת לי טלפון של החברת איסוף על מנת שאתאם איתם זמן הגעה- באמת? מה זה שירות "עשה זאת בעצמך"? אתם אלה שצריכים את המודם הזה ולא אני.
אם אתם לא צריכים אותו ככה תגידו ואזרוק אותו לפח כי הבית שלי הוא לא מחסן של חברת הוט.
וכמובן, אני עדיין מחכה לחשבונית שאותה נציגת מגביה הבטיחה לשלוח לי לבית, לפקס ולמייל - ועדיין לא קיבלתי. וסביר להניח שגם הפעם לא אקבל.
ואני מבקשת לדבר עם מנהל כי ההתנהגות שלכם כבר עוברת כל גבול הטעם הטוב!

עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, חשבונית ואיסוף מודם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה