|
|
|
|
|
|
אי משביעות רצון מחב' הוט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התחברתי לחב' הוט לאחר שכנועים רבים מנציג בשם דודי שהבטיח שהשירות השתפר והמחיר ממש קסם לי, לצערי הרב אני כבר שבועיים מנסה ליצור קשר עם נציגי הוט אולם לשווא, לאחר המתנה של שעה שכמובן אני לא מגיעה לנציג הבטריה של הטלפון נגמרת... היום לשמחתי הצלחתי לאחר 54 דקות להגיע לנציגת שירות וביקשתי שאם השיחה מתנתקת שתחזור אליי לנייד, לצערי לא הצלחתי לסיים לפרט את הבעיה והשיחה נותקה, כמובן שהנציגה לא חזרה אליי, אני בייאוש טוטאלי, אנא עיזרו לי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|