פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים בשרות לאחר בקשת בקשת ניתוק מאינטרנט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
29.7.14 שלחתי בקשה לניתוק מאינטרנט של חברת הוט דרך אתר NETEK
קיבלתי הודעה שבקשה הועברה לחברה. מ 29.7.14 אני מנסה להשיג את השרות הלקוחות של הוט כדי לבדוק אם ביטלו לי את האינטרנט , אבל ללא הצלחה. אני ממתינה כשעה על הקו במשך כמה ימים. מוקד היחיד שעונה לטלפון הוא מוקד מכירות ששם נציגים עונים מאוד מהר אבל מיד מעבירים אותי לשרות לקוחות ששם אין מענה. הבעיה היא שבמוקד המכירות נציגים לא נותנים לי אפילו להסביר שאני לא מצליחה להגיע לשרות ומיד מעבירים אותי. היום 1.8. התקשרתי 4 פעמים וביקשתי לא להעביר אותי לשרות אלה להסביר למה הם לא עונים , אולי יש בעיה במוקד והם לא עונים. 4 נציגים בשיא בחוצפה העבירו אותי לשרות שוב אפילו שביקשתי לא להעביר אותי אלה לתת לי לדבר אם האחראי.
אני בסך הכל רוצה לבדוק האם ניתקו אותי מהשרות ואיך אני מחזירה את הראוטר .
אני מאוד כואסת על החברה ועל חוצפה של הנציגים ולא נתנו לי אפילו לדבר.
בזבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה