פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה טכנית ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב , ברצוני לעדכן אתכם בשירות שקיבלתי מחברת הוט .
אני לקוחה ותיקה של החברה ומצטערת על רגע ורגע .
אני מנויה בחבילת הטריפל שכוללת : אינטרנט, טלפון וטלויזיה.
לאחרונה החלו להופיע ניתוקים בשלושת המכשירים מידי פעם .
כאשר פהיתי למוקד התמיכה נאמר לי כי ישנה תקלה ויש צורך בטכנאי שירות . הטכנאי הגיע ביום שני בצהריים . לא רק שהבעיה לא נפתרה , אלא נהייתה גרועה יותר . לטענת הטכנאי יש בעיה ברשת והוא צריך לפתוח תקלת רשת ואז לסדר . מה שמשאיר אותי מהרגע שהוא הדיע ללא אינטרנט .
בנוסף כמה שעות לאחר מכן לא היה לי שידור בטלויזיה.
הטכנאי הלך ללא שום טיפול ויצירת קשר .
היום פניתי למוקד תמיכה של האינטרנט , חיכיתי 45דקות על הקו למענ. אנושי.
לראשונה ענה נציג שדיבר עם הטכנאי ורצה לעזור , השאיר אותי על המתנה עוד חצי שעה ואז השיחה נותקה כמובן . כמובן לא חזרו אליי .
הייץי צריכה להתקשר למוקד שוב , לחכות עוד 32 דק.
ולבסוף לקבל שיחה מנציג שאפילו לא היה מוכן להזדהות .
הנציג פנה אליי בטון מאוד לא יפה , התחיל לתקוף ולתת לי פתרונו הזוים.
ביקש שאתקשר בערב למספר אחר בשביל ,הם ינסו לפתור אץ הבעיה .
כשביקשתי שהטכנאי שהיה יגיע לפתור את הבעיה , הוא אמר לי אי אפשר ושהוא לא יכול לשלוח טכנאי בכלל. אין להם .
כשביקשתי לדבר עם מישהו אחראי מעלייו, אמר שמנהל חוזר ץוך יום עסקים . ואז ביקש 4 ספרות אשראי ע"מ לנתק אותי מהחברה.
דרשתי חדבר עם נציג אחר כי הוא היה ממש קטנוני ותקיף .
לבסוף השאיר אותי על המתנה 15 דק וניתק, ללא שום פיתרון .
התבטא באמירות כמו " הרבה דיברו כמוך ולא עשו כלום, את לא מאיימת עליי " . זה לא שירןת!!
אני מניחה שאם היה לי מבטא ערבי , הייתי מקבלת שירוץ טוב יותר מאותו נציג .
אני חייבת לציין שגם אני עובדת עם המגזר ואני לעולם לא נותנת להם להרגיש אשמים, ומשאירה את העניין הפוליטי מדיני מחוץ לתמונה.
אחריותם של בעלי חברת הוט לעדכן את נציגים של החברה , שהם החוט שמקשר בין הלקוח לחברה לא לערב עניינים פוליטים ומקצועיים , במיוחד כשנותנים שירות .
אותו נציג צריך ללמוד איך נותנים שירות , הוט בגדול .
אשמח אם תוכלו לעזור לי לקבל פתרון ראוי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בתקלה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה