פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לשיחות ולקיחת תשלומים אל שירות לקוי נושא התלונה:
שבו עליזה שבו עליזה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב11/5/2014חברת הוט חייבה אותי בחשבון למרות שקבלתי מנציגת שירות שיחה שהעניין בטיפול על חוסר שידור כבלים במשך 3 שבועות בזמן שהילדים היו בבית בחופשת פסח אני כבעלת המנוי בטלתי הוראת קבע לחודש הנ"ל בלבד היום 4 חודשים לאחר. נתקלתי בתקלה באחד הממירים בביתי התקשרתי לחברה שנציגת השירות אמרה לא ניתן לקבל טכנאי עד שיוסדר החוב אני לטומי חשבתי על חודש מאי ולאחר דין ודברים קבלתי את שוק חיי שהחברה לא גבתה מאז ועד היום תשלום עבור הכבלים ומכאן אני פונה אליכם בשאלה למה לא יצרתם קשר איתי איך לא ניתקתם את שירות הכבלים ששאלתי זאת הם הפנו אותי לבנק הבנק אמר שלא רק חודש אחד לא בוצע תשלום בהוראתי אבל חברתהוט לא בצעה תשלומים ובכך קבלתי היום 10/8 חוב של 1200 שקל איך יתכן דבר שכזה חוסר אטימות מוחלטת בושה והכי מעצבן החברה לא עונה לשירות לקוחות לראות איך ניתן לפתור תבעיה ממש שעות הם לא עונים פשוט אפשר להשתגע רציתי לציין שיש לי הוראת קבע מספר שנים ולכן אפילו לא בדקתי אם ירד או לא ובפרט שהחברה לא יצרה קשר איך עליי לנחש שיש בעיה החברה אמרה שתפצה אותי ומאז לא שמעתי ממנה אודה לכם מאוד אם אתם תזיזו תעניינים לא מעוניינת בתסבוכות
נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש וחוסר שיתוף פעולה מצד החברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה