פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שבת האחרון התקשרתי לתמיכה הטכנית של החברה לקבלת תמיכה עקב תקלה בממיר בחדר השינה שלי שחלק מהערוצים אינם עובדים או משובשים לעומת אותם ערוצים בממיר שעובד תקין ולאחר כמה בדיקות מול הנציג אמר שיש צורך בקריאה של טכנאי לבעיה ושהוא משום מה לא יכול להזמין לי טכנאי ויחזרו אלי באותו יום (שבת)לקביעת טכנאי ועד היום יום שלישי אף אחד לא חזר אלי בנושא ! וזה עוד לאחר שהשארתי הודעות לחזרה אלי דרך האתר ביום ראשון והיום שלישי בבוקר שבו מחויבים לחזור תוך 4 שעות וכלום לא נעשה,ממש התעלמות מוחלטת !
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון/החלפת הממיר ופיצוי כמובן על עוגמת הנפש הזו ! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה