פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה למענה אנושי שעות גם בתמיכה הטכנית וגם בשירות הלקוחות. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש, הוצע לי להצטרף למסלול חדש אותו מציעה החברה, המאפשר פתיחת כל הערוצים. - בסכום 320 שח. מיד עם סיכום העיסקה בטלפון, קיבלתי את חוזה סיכום העסקה החדש, בבדיקת הפרטים, עלה שיש פער בין מה שהובטח לי בטלפון, לבין מה שמסוכם בחוזה.
מרגע זה החל מסע של טלפונים שכלל כתיבת מיילים ( בדואר חוזר), שעד לרגע זה לא קיבלתי עליהם מענה.
המתנות של שעות למענה טלפוני - מבלי שאף אחד יענה.

בסופו של עניין (או מזל) תלוי איך נבחר להתייחס לזה, זכיתי למענה אנושי, בו הצגתי בפני הנציד השתלשלות מיקרים דומים בהם מסוכם איתי על סכום מסויים, ובפועל אנ מחוייבת אחרת, באותה נשימה ציינתי את ההתנהלות הבעייתית בכל הקשור למוקד שירות הלקוחות, שהתחושה הכללית שלי היא חוסר אמון מוחלט בחברה - בשילוב חוסר שביעות רצון מהיכולת לתקשר עם נציג, לפיכך, אני מתבקשת להתנתק מהחברה.

הופנתי לנציג מהמחלקה לשימור לקוחות, שדיבר אל ליבי וגילה אמפתייה לתחושותיי, וכן הסכום והפרטים תוקנו, בנוסף הוצע לי במסגרת הסכום שנקבע (320), ממיר HD מקליט ורוואטר (ווייפיי).
התחושה הכללית הייתה, שהגעתי לנחלה והכל הסתדר.
כעבור מספר דקות קיבלתי את סיכום העסקה החדשה במייל, ובסיכומה 420 שח ( פער של מאה שח)
שוב החלה מסכת בירור העניין: מייל נוסף, אין מענה טלפוני גם בהמתנה של שעות.
שוב מכתב תלונה באתר, (מה שמגדיל את הסיכויים שמישהו יצור איתי קשר).
כעבור יומיים, יצרה איתי קשר מנהלת שירות, העניינים יושרו, הסכום נקבע מחדש, התנאים עודכנו - אני נשארתי.......והכל נראה נפלא והנדר, יתרה מזו, אף מילאתי משוב, שנשלח אליי, וציינתי את שביעות רצוני מהשירות שניתן לי על ידה.

בתאריך 27.7.14 הגיע טכנאי אליי הרכיב לי את הממיר המקליט, את קופסת הרוואטר ויצא לדרכו.
כמה ימים לאחר מכן, נסענו כל המשפחה לחול, ביקשתי להקפיא את המנוי, אך משיחה עם נציג השירות הבנתי שיש להתקשר לאחר החזרה, ורק המחשבה שאצטרך להמתין שעות, או חוסר היכולת ליצור קשר דרך האינטרנט כדי להחזיר את השירות - מנעה ממני לעשות זאת.
יצא איפה, שלמרות שלא היינו בבית השירות פעל.......

אבל, זה עדיין זוטות......
בתאריך 18.8.14 חזרנו מחול, מיד כשהדלקנו את הטלוויזיה, נראה שיש בעייה באיכות השידור (יצויין שלא הייתה בעייה קודם יציאתינו, גם לא ביום ההתקנה על ידי טכנאי הוט).
התקשרתי לשירות הטמיכה הטכנית.........

והסיוט החל......
המתנה של שעה וארבעים דקות!!!!!!!
ציינתי בפניה, את הבעייה, הבחורה ניסתה לעזור לי להתגבר על התקלה, מי שלא הצליחה, קבעה לי הגעת טכנאי.
ציינתי בפניה, ששמעתי קראתי, וראיתי בתכנית הטלוויזיה "צינור לילה" ואף נמסר לי על ידי מספר אנשים, שמקרה זהה קרה להם בעקבות החלפת ממיר מקליט של הוט....היא כמובן דחתה את טענותיי ומיסגרה אותם תחת הכותרת "סיפורי אלף לילה ולילה".
לא עזרו טענותיי שלא יעלה על הדעת ששלושה ימים אצטרך להמתין לטכנאי, זאת הטלויזיה המרכזית בבית, ולצפות בטלויזיה בחדר בימים בהם הילדים לא יוצאים מהבית, בשל המצב הביטחוני (אני גרה בדרום),
זה נתפס כלא רציני ולא מקצועי בעליל.

אבל....זה מה שהיה, והו שיהיה ונאלצתי להמתין בסבלנות להגעתו של הטכנאי.
הטכנאי הגיע היום, לאחר שהסברתי לו את הבעייה, הוא הדליק את הטלויזיה (את התיק מעליו הוא לא הוריד), כבר מכניסתו ניכר שלא בא לעבוד.
הוא הדליק את הטלויזיה, צפה מספר שניות.....וסיכם, "אני לא רואה בעייה שקשורה אלינו תבדקי את הטלויזיה שלך", לא בדק שום כבל, שום חיבור, (כל זה עם תיק עליו), לא עזרה שום בקשה שלי, תבדוק לפחות את החיבורים......
גם טענתי, שמה הסבירות, שדווקא עם חיבור הממיר, תיווצר בעייה בטלויזיה? זכתה למענה תוקפני ומגונן על החברה.
הוא סיכם את הביקור בין השלוש דקות," תחוייבי על הביקור" ועזר את הבית, בלי הצצה אחת או אפילו התקרבות לממיר, או לחיבורים.

האם בשביל זה הזמנתי טכנאי?
האם זאת ההכשרה שמקבלים הטכנאים?
האם לא היה מין הראוי, שיעשה פעולה פיזית כלשהי, שתצדיק את הגעתו ( ולו רק בשביל הרושם) הוא אפילו לא התאמץ.
וכך יצא שנשארתי עם התקלה, ועם המתנה נוספת בטלפון, שמישהו כבר יענה.... (משעה 8:30 אני בטלפון השעה כרגע 10:46 - ועדיין לא זוכה למענה)
אני פשוט מותשת!!!!!!!!
מההתנהלות.
מהמקצועניות.
מהאמינות.
מהשירות.
הצילו!!!!!!!!
אני מעוניינת להתנתק!!!!!!!!!!!!!!
אני כבר לא יכולה לשמוע את התקליט בטלפון בעודי ממתינה " לקוח יקר....הצעה מיוחודת ממתינה עבורך.....שאל את נציג השירות....."
את מי לשאול????
אף אחד לא עונה.
שמשהו כבר יפעל, ויעשה משהו עם החברה,שגובה כספים ולא נותנת שירות הולם, מצפצפת על תלונות, ולא עושה כלום כדי לשפר את תודעת וסוג השירות בכל המחלקות.
פשוט שערוריה!
אני מוצאת את עצמי פעם אחר פעם בכל בעייה ,בכל נושא - מטפסת על קירות - בתחושה שאין מי לדבר.וגם כשנצי השירות כבר עונה, אני מופנית לגורם אחר,ספירת הדקות להמתנה מתחילה, ובסופו של דבר, ניתוק השיחה.
תעודת עניות מבישה לחברה.

נ.ב
בעודי ממתינה לנציג כלשהו מטעם החברה,( נכון לשעה זו 16:00,עוד לא נוצר כז), הזמנתי טכנאי טלוויזיה פרטי. עם כניסתו מיד אמר: "כרטיס מסך הלך, יש לך ממיר מקליט HD? תופעה מוכרת עם הממירים של הוט".
יצויין, שעד לרגע בו הותקן הממיר החדש, לא הייתה לי שום בעייה עם הטלוויזיה.
שורה תחתונה....
עלות התיקון 350 שח.
יש ברשותי הקלטה של נציגת שירות שמודה שאכן קיימים ממירים שבחיבור שלהם לטלוויזיה, גורמים לתקלה, ובמקרה הגרוע לשריפ המכשיר.

לא יעלה על הדעת, שאין אפשרות לדבר עם נציג ממונה על השירות הטכני, ולא שום גורם בעל סמכות.
יוצא איפה, שמיום שני לפנות בוקר, אני מושבתת מטלוויזיה, וכל מה שיש להוט להגיד...הבעייה אצליך, כשטכנאי מטעמם אפילו לא טרח לבדוק....., ועוד בחוצפתו סיכם את ביקור החטף (שתי דקות) באמירה " אחייב אותך על הביקור.

ואני עדיין מחכה לאיזה נציד שיואיל בטובו, לגלות שיש מי שמשלם על שירות - שהוא לא מקבל.

טוב אעשה אם אסיים בשירת תקווה..."משיח לא בא, משיח גם לא יבקר".
בושה!!!!!

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה