פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מוחלט בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי פניתי לתמיכה הטכנית של הוט והסתבר שהכרטיס של הממיר אינו תקין. בכדי לחסוך שליחת טכנאי, הנציגה הפנתה אותנו לג'י בכפר סבא. בעלי נסע במיוחד למרכז השרות בכפר סבא ואז הנציגים,צחקו עליו, זה בכלל לא פה, אתה צריך לנסוע לפתח תקווה.
מכאן התחילה החוצפה...
ניסיתי באותו יום להתקשר להוט - לאחר המתנה של 45 דקות על הקו, ללא מענה, ניתקתי.
למחרת ניסיתי להתקשר שוב, ולאחר המתנה של חצי שעה על הקו, ענתה לי נציגה ואמרה ששליח יגיע תוך חמישה ימי עסקים. לאחר שכעסתי שאלה אם אין לי אפשרות לנסוע לפתח תקוה. אמרתי לה שאני לא אסע עם שלושה ילדים לפתח תקווה במקום שהיא תוציא שליח. תשובתה היתה אם אני לא יכולה לדאוג לסידור לילדים.
לאחר מכן היא באמת "השתדלה" והצליחה לתאם טכנאי ליום ראשון, מה שמשאיר אותי שישה ימים בלי טלוויזיה.
פניתי אליהם טלפונית, בפייסבוק, במייל וביקשתי שמנהל יחזור אליי. נציגי החברה לא טרחו לחזור אליי באף אחת מהאופציות.

אני לקוחה של החברה 10 שנים, זו פעם ראשונה שאני נתקלת בכזה יחס מחפיר ללקוח.

אודה לטיפולכם,
מיטל ***

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה