פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בשירותי הטלוויזיה, ניתוקים מכוונים ואי מענה של נציגי השירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: תקלות בשירותי הטלוויזיה, ניתוקים מכוונים ואי מענה של נציגי השירות

א.ג.נ.

במהלך החודשים האחרונים אנו חווים תקלות חוזרות ונשנות בשרותי הטלוויזיה. שלחתם אלינו טכנאי שהגיע ב-16/07/14, הטכנאי אכן מצא שהחיבור לא היה טוב והבטיח שהתקלה סודרה. לאחר כשבועיים וחצי התקלה חזרה שנית רק שהפעם מרבית ערוצי הטלוויזיה כלל לא עובדים. לאחר המתנה ארוכה למענה של מוקדן נקבע טכנאי לתאריך מרוחק 12/08/14. הפעם הטכנאי מצא שיש תקלה רצינית ואין ביכולתו לפתור אותה ולכן הוא העביר אותה לצוות אחר אשר אמור לבדוק את התשתית שברחוב, הטכנאי הבטיח שבתוך 3-7 ימים העניין יתוקן.

בשלב זה (22/08/14) התקלה עדין לא תוקנה, אנחנו כבר יותר מחודש ללא טלוויזיה שמשדרת באופן סדיר. בנוסף לכך ב-22/08 ניסיתי ליצור קשר עם המוקד שלכם לאחר כ-45 דקות של המתנה על הקו, ענה נציג ששאל מה הבעיה וישר ניתק את הטלפון! פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה!

הואיל ואיני שבע רצון לחלוטין מהשירות שלכם אבקש ממכם מספר דברים:

1. לזכות אותי על החודשיים האחרונים (אוגוסט, יולי) על החלק היחסי של שרותי הטלוויזיה. כמו כן, זיכוי מלא על כל הסכום יראה בעין יפה ויחשב לפיצוי הולם על עוגמת הנפש.
2. תיקון מוחלט של התקלה עד ה-26/08.

במידה והדרישות הללו לא יענו התנהלותי מכאן והלך תהיה מול עו"ד.



העתקים:

פניות הציבור משרד התקשורת.
אמון הציבור.

בברכה
גריגורי ***
כספי סוג הנזק :
זיכוי על תקופת התקלה + תיקון התקלה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה