פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לתיאום טיפול בתקלה נושא התלונה:
אליהו רחלה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 21/08/2014 תואמה לי התקנת הטריפל של הוט עקב מעבר דירה.
חלון הזמן שתואם היה 15:00 - 17:00.
סוכם שהטכנאי תקשר בטרם הגעתו.
הטכנאי הגיע שעה ורבע באיחור ומבלי שקבלתי על כך הודעה...
מילא - את זה ספגתי וסתם ישבתי בבית משעה 15:00 על חשבון שעות עבודה.
אבל
ביום 24/08/2014 תואם לי באותו חלון שעות, מועד ביקור טכנאי בשל תקלות שאחרי ההתקנה. בבוקר קבלתי תזכורת ב SMS וכן התקשרתי לוודא שמגיעים (דברתי עם גל).
לא התקשרו (היו 2 טלפונים זמינים שהמתינו לטכנאי - גם הנייד וגם הנייח) ולא הגיעו.
בכל נסיון שלי להתקשר לשירות הלקוחות, מינימום זמן ההמתנה הוא 35 - 55 דקות.
שלוש פעמים ניסיתי להתקשר, נעניתי על ידי נציג שירות, ובכל פעם משום מה השיחה או התנתקה או שהועברתי הלאה הלאה הלאה, להמתנה בלתי נגמרת שממנה התייאשתי וניתקתי בעצמי.

הבוקר בשעה 6:00 ניסיתי שוב והמשתתי רק 25 דקות. ענה לי נאדר שאמר שכלל לא תואמה לי התקנה לאתמול.הוא אמנם ראה את השיחה עם גל במערכת אך לטענתו כלל לא תואם לי טכנאי (כלומר שהSMS תזכורת ההגעה של הטכנאי - שקבלתי אתמול בבוקר מהוט הוא פרי דמיוני הפרוע).
לא קבלתי התנצלות אבל כן תואם לי מועד חדש. תואם לי ליום רביעי 27/7/2014 בין 17:00 ל 19:00...
1. מבקשת מהוט פיצוי על שני חצאי ימי עבודה שלי בהם המתנתי בחלון זמן שנקבע מראש אך הם לא הגיעו (בפעם הראשונה אחור של שעה ורבע ובפעם הראשונה פשוט לא הגיעו).
2. דורשת זיכוי יחסי על שירותי ה - VOD שלא פעולים מיום ההתקנה בשתי נקודות כבלים חדשות שהותקנו לי.
3. דורשת שמישהו יהיה מספיק שירותי בשביל לפחות להתנצל על מה שעברתי ביומיים בהם קבלתי את השיורת האיום הזה מהם. כם על ההמתנה של נטו 3 שעות בכל יום מהימים האלה, וגם עם התחושות הקשות ועגמת הנפש הגדול השבם גרמו לי.
כל האפשרויות ברשימה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה