פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשה לניתוק וחיוב מוגזם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לקראת מעבר דירה ביקשתי מצוות הוט במספר שיחות ואי מיילים להחליף לי חבילה בשל ניתוקים חוזרים ונשנים באינטרנט וטלפון בייתי.
למרות ההתקשרויות הבלתי פוסקות נענתי בשלילה בטענה שלא ניתן להעביר אותי דירה עם חבילה שונה מזו שהיתה לי (חבילה הכוללת טלויזיה בלבד).
עוד התבקשתי ליצור קשר לאחר מעבר הדירה ורק אז לבקש שינוי.
למרות שהרגשתי שנסיונות ההתקשרות עם הוט רק יגבו ממני מחיר גבוה, הסכמתי להתקשר מייד עם המעבר ולבקש שינוי חבילה.
ב-4/8 דיברתי עם לינה מהוט וסגרנו על חבילה בסיסית בסך 120 ש"ח פלוס 20 ש"ח עבור ערוץ ילדים.
בסף החודש קיבלתי חשבונית עצומה בסך של מעל 400 ש"ח הכוללת מספר עצום של ערוצים פתוחים וממירים דיגיטליים.
אבקש שתעזרו לי היות והותשתי מהחברה.
לא יתכן שימנעו מלקוח להתנתק מהם ועוד יכפו עליו חיוביים שלא ביקש.
כבר שלוש שנים שאני סובלת מניתוקים חוזרים בטלפון ואינטרנט. מגיעה לי הזכות הבסיסית לבחור מסלול ולהתנתק מהאינטרנט וטלפון.
אני תוהה על איזנ שיחות ואיזה זמן אוויר חוייבתי בזמן שאני גולשת ומדברת דרך בזק.
בבקשה תעזרו לי לתקשר מולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תזכה אותי ותאפשר לי להתנתק ממנה. אין לי צורך בשום שירות מטעמה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה