פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בלתי מקצועי בעליל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
חוסר מקצועיות, חוסר רגישות, סחבת, גבייה מיותרים
לצערי אבי נפטר. הבנק ביטל את אמצעי התשלום דרכו היה נוהג לשלם. אימי נותקה מבלי לקבל התרעה על כך. החוב בסך 760 שח שולם בבנק הדואר עת נודע לנו. במקביל ביצענו הוראת קבע . במשך כשלושה שבועות, אין ספור שיחות טלפוניות על נציגי השירות, המתנה על הקו במשך שעות, דמי גבייה מיותרים , כל נציג אומר דבר אחר אין קורלציה ביניהם, כל אחד מבטיח משהו שבפועל לא מתבצע. התמהמהות, חוסר מקצועיות, אי תאימות בין דברי הנציגים. בקיצור שירות על הפנים !!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה