|
|
|
|
|
|
רמאות של החברה < |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
יש לי שני מנויים
אחד על שמי ליאת ******ת.ז ********
אחד על שם אבי נחום ******* ת.ז*********
לפני כחודש וחצי שלחתי מכתב תלונה בעקבות שיחה טלפון שקיבלתי ממוקד המכירות
בניסיון "לדחוף" לי הטבה שכביכול ללא עלות שמסתבר שכן יש תשלום בעבור ההטבה לפתוח את כל הערוצים חינם +אינטרנט 100 מגה
בהמשך למכת ששלחתי חזרתם אליי ונתתם לי הטבה חודשיים VOD
ללא תשלום כלומר תחייבו ותזכו 60 ₪ מה שממש לא התבטא בתשלום החודשי חויבתי כרגיל למרות ההבטחה .
ואגב ממשיכים להתקשר אליי ולנסות לדחוף לי שוב ושוב את "ההטבה בחינם של הוט"
היום קיבלתי 2 שיחות .בבקשה לקבל מנהל כמובן שסורבתי אני לא מבינה כלקוחה שמשלמת ממיטב
כספה לחברה שמספקת לה שירות לא יכולה לקבל לעולם מנהל ??? איזה מין דבר זה ???
בנוסף במינוי של אבי לפני כשלושה שבועות ביקשתי להוריד את ה-VOD
ופשוט התעלמו מהבקשה וחויבנו עוד 30 ₪ לחינם מה יהיה ?????
אני מבקשת שמנהל יחזור אליי בהקדם לנייד *********
אני הפעם שוקלת בהחלט לעזוב את חברת הוט עקב התנהלות כושלת עם לקוחותיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני ממתינה כבר שבוע לטלפון ממכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
שם ותפקיד: |
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
תגובה: |
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
פתרון: |
|
|
|