פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מקבלת שירותים עקב אי עדכון אמצעי תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבוע נותקתי מחברת הוט, ניתן חד צידי ללא ידעתי וללא הסכמתי. הניתוק התבצע עקב אי עדכון אמצעות תשלום (לא חליליה עקב חוב!).
כל ניסיוניי להסביר לנציגי השירות שהניתוק אינו חוקי שכן עלי לקבל את החשבונית לבדוק אותה ואז אשלח וזאת בהסתמך על פסיקת בית המשפט בנושא. כמו כן, כל ניסיונותיי לבקש מנציג השירות להחזיר את המצב לקדמתו לפני החיבור להוט גם לא צלחו וגם דרישתי להתחבר לערוץ 1, שבו הנני משלמת אגרה, גם לא צלחו. החברה מפגינה במודע!! כוחניות של שליטה, ניתוק מוחלט מהאינטרנט ומהטלוויזיה עקב אי עידכון אמצעי תשלום. אציין, שאת החשבונית שאם הם היו מסכימים לשלוח הייתי יכולה לשלם בדואר. אין חוב למנוי!! ובכל זאת הם מסברים לחבל אותי לטלוויזיה ולאינטרנט פשוט ניתקו אותי מהעולם ללא כל הצדקה. השיחות עם נציגי השירות מוקלטות!! נציגי השירות "מסברים" על החוק, בצורה לא חוקית!! שלא מעידה על תום לב, אלא על הכוונה מכוונת של מנהלי החברה!
אודה לכם, על התערבותכם המהירה בנושא! וכן אשמח למסור לידיכם את ההקלטות עם נציגי השירות לשם הבירור מול משרד התקשורת, נציגי אמון הציבור, מבקר המדינה.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה