פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטורים בהחזרת הציוד נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
לפני כשנה הזמנתי מהוט חיבור לכבלים עבור אימי הסיעודית. לאחר כמה חודשים נאלצתי להעביר את אימי לבית אבות והתקשרתי להוט על מנת לנתק את השירות. הפקידה שיכנעה אותי לא לבטל לגמרי אלא רק להקפיא וכך נשארתי עם הממיר בבית ותשלום שכירות חודשי.
לאחר שהיה ברור שאימי נישארת בבית האבות ניסיתי להתקשר להוט על מנת שיקחו ממני את הממיר (ששוכב ללא כל שימוש) ויפסיקו את החיובים. רק אחרי המתנה ארוכה בטלפון ומעבר מפקיד לפקיד זכיתי שבקשתי תיענה.
מאחר שביתה של אימי הושכר בינתיים ביקשתי שיגיעו לביתי הנמצא במרחק כמה עשרות מטרים משם. הפקידה- יפעת סירבה לכך בתוקף ודרשה שאחכה לשליח ליד בית אימי דווקא, היא אפילו לא הסכימה שהשליח יתקשר אלי ויחכה דקות ספורות עד שאגיע אליו.
כך נשארתי תקוע עם הממיר ומחוייב להמשיך לשלם דמי שכירות על מכשיר שסתם תופס מקום בביתי...
בזבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
hot שם ותפקיד:
hot תגובה:
hot פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה