פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
שולנסקי שאול שם/כינוי:
‏יום שישי ‏24 ‏נובמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש נובמבר 2017 ביקשתי להתנתק משירותי הוט.

אחרי אינספור פניות לשירות הלקוחות, סוכם כי אזוכה על חודש נובמבר כולו בשיחת טלפון עם שירות לקוחות (המחויב ב24 לאוקטובר)

סוכם שבתאריך 19 לדצמבר יבוא אלי הביתה נציג החברה, אם אשכנע אותי להישאר ייקבעו תנאים חדשים, אם לא הוא ייקח את הציוד ואנותק סופית. זה לא קרה בפועל.

בתאריך 24 לנובמבר (יום שישי) התקשר בטלפון לאשתי נציג משימור לקוחות בשם יוחאי, ממס' טלפון חסוי, אני ניהלתי את השיחה וסירבתי להצעתו וביקשתי להתנתק, ניכר כי הנציג לא אהב את תשובתי.

תוך דקות ספורות מהשיחה נותקתי מהכבלים (בסביבות השעה 13:00)

ב-18 לדצמבר בא נציג החברה ואסף את הציוד (כ 3 שבועות לאחר הניתוק בפועל)

התעריף הרגיל היה (עד אוקטובר) 388.79 שקלים לחודש.

בתאריך 25 דצמבר, הוט גבו 478.99 שקלים. (למרות שהשירות מנותק מאז 24 לנובמבר)

פניתי לשירות לקוחות מספר פעמים בבקשה להחזרת הכספים, כל פעם ניתנה לי תשובה אחרת (שיחות אלה מוקלטות אצלי).

בגדול, הנציגים אמרו שהפנייה הועברה למחלקת הכספים ואקבל תשובה ישירות מהם, ואין דרך שאני אוכל להגיע אליהם.

היום קיבלתי מכתב בזו הלשון (החלק הרלוונטי):
"בהמשך לפנייתך מתאריך 29/01/201 בנושא טעות בחיוב, ערכנו בדיקה ומצאנו שאכן בוצע חיוב שגוי.
לאור זאת, חשבונך יזוכה בהתאם בסך 155.01 ש"ח (כולל ריבית והצמדה) ובזיכוי נוסף בסך 16 ש"ח.
הסכום יקוזז מהחשבונית הקרובה שלך עבור חודש מרץ 2018. "

1. אין פירוט/הסבר על הסכומים
2. חשבונית חודש מרץ (אילו הייתה) תחויב בתאריך 25/2, כאשר השירות נותק בנובמבר.

לעניות דעתי הסכום המגיע לי הוא כ-480 ש"ח.

שיחות טלפון עם שירות לקוחות של הוט הינם חוויה לא נעימה הגוזלת המון זמן, ודורשת להסביר ולסכם כל שיחה מחדש.

נציגי השירות אינם מספרים מה הסיכום הרשום אצלם במערכת, מרבים להשתמש בביטוים: "אל תדאג" ו-"יהיה בסדר", אך האבטחות שלהם אינן מדויקות (כמו: תקבל SMS, תקבל שיחת טלפון, דברים לא קרו)

הזמנים המוזכרים בשיחות (תוך 7 ימי עסקים, תוך יומיים, תוך 14 ימי עסקים) אינם מתקיימים.

התשובה שלהם מתייחסת רק לפנייה האחרונה שלי, ללא הזכור של פניות קודמות.

תלונתי:
אני מצפה שהכספים שנגבו ממני בתאריך 25 לדצמבר 2017, יוחזרו במלואם.

אין להם סיבה לעכב את התשלום מאחר וזה יותר מחודש שאני מבקש מהם לעשות כן, והם מבטיחים להחזיר (מה היה קורה אילו המצב היה הפוך?) וזה עדיין לא קרה.

מאוד לא שבע רצון משירות הלקוחות של החברה, אינני ממליץ עליהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה