פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ושירות לקוי, מזלזל שגורם לנזק אמיתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בימים 14-15 לפברואר, האינטרנט בביתי לא פעל. התקשרתי לתמיכה הטכנית ב14.2 בצהריים. נאמר לי שטכנאי יוכל להגיע רק ביום ראשון. אמרתי שלא סביר להישאר כל כך הרבה ימים ללא אינטרנט, או אז החליטה הנציגה שהיא רואה שיש תקלה במודם. ושעליי להחליף אותו. אמרתי לה שהוא יחסית חדש כי הוחלף על ידי טכנאי מספר חודשים קודם לכך. נסעתי למחרת בבקר למרכז שירות, שנפתח ב10:00. הגעתי לעבודה ב11:30...כמובן שלא זו היתה הבעיה כי כשהגעתי אחר הצהריים הביתה התקלה היתה כמיקודם. התקשרתי לתמיכה הטכנית. ובמשך 4! שעות הועברתי מאחד לאחד, עם הבטחות שיגיע טכנאי ביום כזה או אחר, בינתיים קבלתי הודע ה שטכנאי יגיע ביום שני. אמרתי שאין מה לשלוח אותו כי כבר ביום ראשון לא אהיה לקוחה שלהם....לאחר שהתעקשתי לדבר עם אחראי בתמיכה הטכנית הוא הצליח לסדר את התקלה "מרחוק". אמנם התקלה תוקנה, אך אני - בזבזתי 6! שעות במצטבר בשיחות טלפון (עצבניות), נסיעה לפתח תקוה ואובדן חצי יום עבודה.
ולבסוף ראיתי שזיכו אותי ב6 שקלים על כך שלא היה לי אינטרנט יומיים!! לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...בעיקר מחכה למעט זמן על מנת לעשות סקר שוק ולמצוא חברה אחרת כי ברור שלא מתכוונת להישאר בחברה שמזלזלת בלקוחותיה ברמות כאלו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הנזק נגרם ומעבר לעלבון/עוגמת הנפש/העצבים ובזבוז הזמן ישנו גם נזק כספי. זהו כנראה הפתרון פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה