פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חיובי ייתר, אי משלוח חשבוניות והתעלמות מפניות קודמות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני בנו של לקוח של חברת הוט ( טלויזיה בכבלים ), מספר 01-1717133-7.
בחודש דצמבר הוחלפו לנו 2 ממירים בממירים אחרים עקב החלפת מכשיר טלויזיה.
הובהר לנו שהחלפת הממירים הינה ללא תשלום, וכמו כן מחיר החבילה שלנו יישאר ללא שינוי.
הטכנאי לקח רק ממיר אחד, ואמר שאת השני נשמור אצלינו כי אין להם מה לעשות איתו.
מכיוון שאנו לא מקבלים חשבוניות(למרות פניות קודמות), ראיתי להפתעתי כי ב- 5.1.18 חוייבנו על סך 182.72. בתאריך 5.2. חויבנו על סך 190.46, ובתאריך 5.3.18. (אתמול)חוייבנו שוב על 190.46 ₪.
בתאריך 7.2.18 פנינו לשירות לקוחות ( פניה 137139219 ) והתלוננו על חיובי יתר, וביקשנו זיכוי לחשבון הבנק.
כמו כן שאלנו מדוע אנו לא מקבלים חשבוניות למרות בקשות קודמות,וביקשנו גם את העתקי החשבוניות של ינואר ופברואר.
בנוסף, ביקשנו שישלחו טכנאי לאסוף את הממיר, ומסרו שיצרו איתנו קשר.הנציג מסר לנו כי אנו צודקים, מסר ששלח בקשה להחזרת דמי המנוי לסך 170.46 וכי נזוכה בחשבון הבנק תוך "יומיים-שלושה".
לאחר שראינו כי אין זיכוי בבנק, פנינו שוב בתאריך 13.2.18 אליכם- מספר פנייה 137844622.הנציגה מסרה כי נזוכה בחשבון הבנק תוך 14 יום והיא שולחת בקשה להחזרת סכום המנוי ל- 170.46 וכמו כן
תוודא שיצרו איתנו קשר לגבי הגעת טכנאי לאיסוף הממיר.ביקשנו ממנה גם העתקי חשבוניות ינוא ר ופברואר 2018, ומשלוח של חשבוניות בדואר לכתובתנו.
מכיוון שלא זוכינו, פנינו אליכם שוב בתאריך 25.2.18, עם אותן בקשות. שוב, הנציגה מסרה כי נזוכה לחשבון הבנק תוך 14 ימי עסקים.
לצערי, לא רק שלא זוכינו בחשבון, אלא ששוב חוייבנו בחשבון אתמול על סך 190.46 ₪.
כמובן שהעתקי חשבוניות לא הגיעו אלינו, וכמובן שלא חזרו אלינו לגבי תאום תאריך לטכנאי שאמור לאסוף את הממיר שהשארתם אצלינו.

מכיוון שחברת הוט ממשיכה לחייב אותנו בסכומים הגבוהים ממה שסוכם איתם, ומכיוון שלמרות 3 פניות אליהם לא נעשה דבר מטעם החברה, אנו מבקשים זיכוי מיידי לחשבון הבנק, החזרת סכום המנוי
לסך 170.46 , משלוח חשבוניות לכתובת שלנו בדואר ישראל, שליחת טכנאי לאיסוף הממיר שלא לקחתם בהתחלה וכמו כן פיצוי ו/או ריבית על חיובי הייתר.

מכיוון שלצערי אני לא ממש סומך על החברה שתתייחס לתלונתנו, אבקש תשובה מחברת הוט בכתב לגבי התלונה.

להלן פרטי המנוי-

מספר לקוח 01-1717133-7

כתובת המנוי מופיעה אצלכם, גם מספר הטלפון.

העתק- אתר תלונה


בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, משלוח חשבוניות, איסוף הממיר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה