פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות מחברת התקשורת הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג' בתאריך 12.09.06 הודעתי לחברת הוט שברצוני לבצע העתקת קו האינטרנט שברשותי למיקום חדש עקב מעבר דירה. העתקת קו התקשורת תואמה איתי ליום ה' 14.09.06 בין בשעות 11:00 ל- 16:00 . ביום חמישי המתנתי בשעות אלו בביתי וטכנאי ההתקנות בושש מלהגיע ואף לא יצר עימי קשר על מנת לדווח לי על חוסר הגעתו .מכאן מתחיל רצף של מלחמת התשה וחוסר רצון של חברת הוט לשרת את לקוחותיה שמהם היא גוזרת את תלוש השכר בסוף כל חודש. למחרת יום ו' יצרתי קשר בשעות הבוקר עם מוקד שירות הלקוחות של הוט עם נציגה בשם יוליה וזאת הבטיחה לי שתבדוק מדוע לא הגיעו ולא הודיעו לי על אי ההגעה ביום הקודם וכן מתי ניתן לתאם התקנה מחודשת- הנציגה לא טרחה לחזור אליי. באותו יום ו' בשעה 01:30 לערך התקשרתי בשנית למוקד שירות הלקוחות של הוט וחוויתי את אותה שיחה ממש עם נציגה בשם אתי במקרה זה שם הנציגה שונה אולם הוא מוביל לבדיוק אותן תוצאות – הנציגה מבטיחה שהיא חוזרת ומעדכנת אותי בממצאי בדיקתה דבר שלא קרה עד רגע כתיבת מכתב זה...
ביום א' בשעות הערב חזרתי והתקשרתי בפעם השלישית למוקד שרות הלקוחות של הוט לנציג בשם משה הוא טען שמצא את מקור הבעיה התנצל על המקרה ואמר שמחר יצרו איתי קשר לתיאום מחודש, כמו כן ביקשתי לדבר עם מנהל מכיוון שחשתי שבתור לקוח אינני מקבל את היחס לו אני זכאי.
משה הבטיח שלמחרת ייצור איתי קשר מנהל, כמו כן משה הבטיח שיחזור אליי לוודא שבאמת דרישותי מולאו. גם במקרה זה נוכחתי לדעת שדברי נציגי הוט הינם עורבא פרח!!
ביום שני למחרת 18.09.06 לא חזרו אלי ממוקד ההתקנות של חברת הוט וכן אף מנהל לא טרח לחזור ללקוח פשוט שכמותי.
ביום ג' יצרתי קשר בפעם חמישית עם מוקד שירות הלקוחות של הוט וגם בפעם זו הובטחה לי שיחה עם מנהל וכן תיאום התקנה מחודשת שכמובן ועל מנת שלא לקטוע את רצף שירות הלקוחות הנפלא של הוט לא קרה !
היום יום ד' 20.06 חזרתי והתקשרתי למוקד הוט לבקשתי לשיחה עם מנהל ענתה לי נציגה שהיא מעבירה אותי (לאחר שבפעם המי יודע כמה סיפרתי את כל השתלשלות המאורעות בפני כל אחד מנציגי שירות הלקוחות של הוט), הנציגה השאירה אותי ב"החזק" ודאגה להעביר בצורת "שגר ושכח" לנציגה אחרת וכאשר סיפרתי לנציגה החדשה שהועברתי על מנת לשוחח עם מנהל ביצעה את אותה פעולה כמו הראשונה ואף הגדילה ושלחה אותי למרכז שירות חיפה (מרכז שאינו אחראי על מקום מגוריי החדש).
הציגה של מוקד חיפה העבירה אותי בחזרה לנציגת השירות של עירי בשם ואיתה עברתי בפעם המי יודע כמה את אותו המסלול המפרך של תיאור השתלשלות הדברים ולבקשתי שיחה עם מנהל טענה שאין כזה כרגע ורק מחר יחזרו אליי הן ממוקד ההתקנות והן המנהל המיועד והמבוקש..

אני תמהה כיצד משרד התקשורת מאפשר לקבוצה כזאת שטוענת את עצמה כחברת תקשורת להתקיים?
האם אין שום בקרה מבחינת משרד התקשורת על כשלים שכאלו ?
האם אני בתור לקוח אמור לסבול מיחס מתנשא מחברה בעודי משלם לה עבור שירות שאינני מקבל ממנה?

אשמח לקבל את תגובתכם ואת טיפולכם במקרה המתואר בצורה יסודית על מנת שמקרים כאלו לא יקרו בעתיד ללקוחות אחרים.
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, פנייתו טופלה מולו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה