פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לחיבור חיצוני לערוצים 1 ו-2 לאחר ניתוק מכבלים (של דייר קודם שעזב)de נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אשתי ואני עברנו לרחובות לפני כשבועיים-שלושה (דרך יבה 11, דירה 11) וכביקשנו לחבר את הטלוויזיה לערוצים 1 ו-2 התברר לנו שהדיירת הקודמת הייתה מנוייה לחברת הכבלים "הוט" וכשעזבה נותקו הכבלים אולם יחד עם זאת חברת הוט גם לא הותירה כל חיבור בבית המאפשר לנו התחברות לערוצים 1 ו-2. כאשר דברתי עם המוקד הטלפוני הם טענו כי לבניין אין הסכם קיבוצי עם הוט ולפיכך אין הם אחראים לחבר אותנו. לפי הידוע לי ע"פ משרד התקשורת חברות הכבלים חייבות (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) לספק את השירות הבסיסי של הערוצים הציבוריים (מה גם שאנו משלמים אגרה לרשות השידור). תשובתם הסופית הייתה כי "אין מה לעשות" וכי אצטרך להשתמש באנטנה פנימית. אנו איננו מוכנים לקלוט שידורים ממלכתיים עלהם אנו משלמים מיסים באיכות כה ירודה של אנטנה פנימית. זו חוצפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שם המוקדנית בטלפון הינו רות ומס' העובד שלה הינו 66R
חיבור לערוצי הטלוויזיה הממלכתיים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח נבדקה ונמצא כי אכן אין בבניינו של הלקוח הסכם קיבוצי לחיבור כלל דיירי הבניין לרשת הוט (הסכם פילטר), ובהתאם לסעיף 42.2.7 ברישיון הכללי לשידורי כבלים - "בעל הרישיון אחראי לחיבור המנוי מחדש לתורן המרכזי אם היה המנוי מחובר אליו קודם לחיבור לשידורי בעל הרשיון ". אי לכך איננו יכולים לחברו לאנטנה המרכזית. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה