פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות חוסר מקצועיות חוסר אמינות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ירדנה קראתי תלונות על חברת הוט והזדהתי עמם מכיוון שאני נכוותי כהוגן
הייתי מחוברת לאינטרנט דרך הוט , לפני כיותר משנה החלו ניתוקים ובעיות לנסות לטפל בבעיה זה היה ממש קשה השירות היה לקוי ביותר הגיעו לביתי אנשים לא מקצועיים , חוץ מהענין שחיכיתי שעות על הקוו כל פעם היו שואלים אותי מה הבעיה והייתי צריכה להסביר שהטכנאי הקודם לא הצליח לתקן את התקלה . זה נמשך זמן רב לפחות חודש אם לא יותר ועלה לי בהמון שיחות המון עצבים והמון זמן , הרגשתי שאין עם מי לדבר ואין באמת מישהו
אחראי או מנהל שאליו אתה יכול לפנות .לבסוף התקלה חלפה באופן זמני
לאחר כשנה בערך הבעיות חזרו וכל פעם השיינו רוצים לגלוש היינו מקווים ומתפללים שנצליח לבסוף כשהתקשרתי הסזיפור חזר על עצמו כל פעם בה טכנאי שטען שהוא בכיר עשה משהו הלך היה אינטרנט לכמה דקות ושוב ניתוק
באחת המקרים בה טכנאי אחד שעבד שניות ספורות טען שהוא תותח והלך
לא עברה שעה ושוב ניתוק. כאן כבר לא יכולתי יותר בקשתי להתנתק ולקח לי בערך שלושה ימים ושיחות אין ספור וכל אחד שעכונה לי מנסה לשכנע אותי להישאר וכל פעם הייתי כועסת מחדש ומסבירה שאין לי ברירה והגיעו מים עד נפש לאחר כשלושה ימים בערך אמרו לי טוב תשלחי פקס' עם בקשת התנתקות שלחתי וזה היה בתחילת יולי כאשר כמעט חצי חודש יולי לא היה לי אינטרנט לאחר ששלחתי פקס' התקשרתי לוודא שהדגיע וממרו לי כן ויתאמו איתך מועד לקיחת הממיר הטעות שלי היתה שלא רשמתי עם מי דברתי ולא שמרתי את הפקס' פשוט שמחתי על חברה מאוד לא אמינה המקשה על לקוחותיה וכל מה שעוד מנגד עניה הוא הרווחים ולא היחס ללקוח והשרות המהיר כפי שהייתי מצפה .עד כאן הבנתי שהבלגן חלף והתחברתי לחברת בזק
מחוסר ברירה שכן הוט לא הצליחה לתקן את התקלה שלי ץ
בחודש אוגוסט אני רואה חיוב בבנק על אינטרנט בעודי רותחת מזעם התקשרתי ואחרי מס שיחות הוסבר לי כי הפקס' שלי לא הגיע והייתי צריכה לקבל אישור הסברתי שהפקס שלי לא נותן אישורים , מפה התחיל הסיוט מחדש עשרות שיחות לבסוף ענתה לי בחורה בשם סיוון שאני רוצה לשבח אותה היחידה שעמדה במילותיה וחזרה אלי וניסתה לעזור לי , שלחתי שוב פקס והיא דאגה להודיע לי שהוא הגיע לפחות, בקשתי החזר כספי על יולי שכן לא היה לי אינטרנט, בקשתי לא נענתה וסיוון בנתיים עזבה לצערי , בבקשת הניתוק השניה שלי איימתי כי אתנתק מהטלוויזיה במידה ולא יזכו אותי על חודש יולי זה לא עזר וחויבתי גם על אוגוסט וגם בספטמבר , לאחרונה כשביקשתי להתנתק מהטלוויזיה , התקשר אלי מנהל בשם יניב והסברתי לא חד משמעית שאני רוצה זיכוי והוא הבטיח לחזור אליי ביום שני לפני שלושה שבועות ואני עדיין מחכה , הוא גם טען שאני לא אזוכה כי הניתוק נעשה רק באוגוסט , הסברתי לו שהוא עומד להפסיד לקוחה של כמעט 300 שח בחודש מחיבור הטלוויזיה וקעיקרון אני רוצה את כספי בחזרה .זה לא הזיז לא כלל ועד
היום איש לא חזר אליי ואני באמת עושה מהלכים להתנתק מהוט שכן חברה שטרטרה אותי כל כך וזלזול כזה ויחס גרוע ומעל הכול חוסר מקצועיות מתחת לכל ביקורת. יניב אני עדין מחכה לכבוד ורצינות ומס' עשרות שקלים תמורת השארותי לפחות בטלוויזה שלכם מאוכזבת ביותר ירדנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התיחסות וזיכוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה