פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וחיובים מוגזמים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.04.06 החלטנו להתחבר להוט. איכות התצוגה הייתה עלובה. התקשרנו ואחרי שעתיים של המתנה שלחו לנו למחרת טכנאי. הותקנו שני מגברים ולמרות זאת התצוגה הייתה עלובה. לכן, החלטנו להתנתק. הודענו על כך בתאריכים 05.05, וכן בתאריך 11.05 שלחנו דואר רשום עם בקשה לניתוק (על כך יש לי תצלום מסמך). מה שמעניין שכל פעם שהתקשרנו הודיעו לנו הפקידים שלא הייתה שום הודעה קודמת מצידנו. בתאריך 13.05 דיברתי עם פקידה בשם טלי, בשעה 9:30 מס' עובדA38. זאת אמרה שכן, הכל מופיע והניתוק בתוקף מתאריך 10.05. טוב ויפה, רק ש... לקח להם שבועיים לקחת את הממיר וחוייבנו על כך. כעבור שלושה חודשים קיבלנו קנס של 580 ש"ח (קנס שגובהו לא צוין בשום הסכם שחתמתי ועל כך יש לי מסמכים). הפקידים אמרו שהבקשה לניתוק התקבלה ביום ה-15 מיום החיבור ולכן "מגיע לנו". וזה אומר שעד אז שיקרו לנו. בכל התקשרות הבאה נענינו בנימה מעליבה, של "אין מה לעשות", היעדר רישום שיחות וחיוב נוסף על הטכנאי שלקח את הממיר (50 ש"ח).
בכמה מנסיונות ההתקשרות הפקידים היו כה בוטים, עד שבחורה דוברת עברית שהתקשה בשמי (העברית שלי חלשה ושירות דובר רוסית בהוט תמיד תפוס) הגיעה לידי דמעות.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי על הזמן, הקנס המנופח ועלות השיחות, וכן ע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוח על תחושתו ובשיחה הובהר לו נושא ההתחייבות. בסיום השיחה הוחלט לזכות הלקוח בגין 50% מהחזר שווי ההטבה לשביעות רצונו של הלקוח אשר ממשיך להנות משרותי האינטרנט והטלפון של הוט. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה