פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע והבטחות שווא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 10\04 יצרתי קשר עם חברת HOT על מנת לשדרג את חיבור האינטרנט מ-1.5MB DL ו. 128 UL למהירות גבוהה יותר. שיחת הטלפון הראשונה נערכה ב 10:35 בבוקר. לאחר שימוש נכון בשירות הקולי והמתנה של 10 דקות נותק הקו ללא כל סיבה. חייגתי שוב ושוב אחרי כ10 דקות ניתוק ללא סיבה. חייגתי שוב (אחרי הכל לא היתה לי ברירה..) ואחרי כמה דקות ענתה לי נציגת שירות, לדבריה, מטפלת בשידרוגים. ביקשתי לדעת את פרטי המבצעים, מחירים והבדלי מהירויות. הנציגה לא היתה מקצועית וגמגמה בתשובות. לבסוף אמרה שלא היא מטפלת בעניין השדרוגים (?!) וביקשה להעביר אותי לנציג השירות הנכון. אחרי המתנה קצרה קיבלתי שוב, נציגה חסרת כל ידע טכני בסיסי, לא ידעה לתת לי את התשובות על הבדלי המהירויות ולא משנה על מה שאלתי, היא רק נתנה לי את מחיר המבצעים. 64 ש"ח לחודש על 1.5MB DL ו 256K UP – מחיר של 64 ש"ח לחודש. כמו כן על מבצע ה 1.5MB DL ו 512K UL מחיר של 69 ש"ח לחודש. לא ידעה לתת לי מידע על הבדלי הגלישה בכל אחד מהמבצעים. ביקשתי לדבר עם נציג שמבין. העבירה אותי למורן, נציגת שירות לקוחות ובסכימה עם דעתי על השירות בנגיעה אחת (שאין בחברה זאת בשום אופן!) והבטיחה להעביר אותי לנציגה מקצועית שתענה לי על כל השאלות. קישרה אותי עם דניאלה, נציגת שדרוגים. דניאלה היתה מקצועית (לכאורה) ונתנה לי את אותם המחירים הנ"ל. סגרנו על מחיר, יצאתי מרוצה אך שלחה אותי לבזק בינלאומי על מנת לקבוע איתם את המבצע הנ"ל (1.5MB DL ו 512K UL תמורת 69 ש"ח לחודש) – אשים חוצץ ואומר כי "הפרדת הרשויות" הבלתי הגיונית בין חברה שנותנת את הקו לחברה שנותנת שירות אינטרנט אינו הגיוני בעליל, הלקוח מתטרטר בין חברה לחברה, ומה שיוצא הוא זמן המתנה גבוהה וחוסר תיאום במחירים\מבצעים. התקשרתי לחברת בזק בינלאומי, ולהפתעתי ענו לי תוך פחות מדקה. נציגת השירות היתה לבבית, ברורה ומקצועית. הצעיה לי את המחיר של 130 ש"ח לחודש על המהירות הנ"ל, לדעתי מחיר מוגזם. לאחר בדיקה והנחה היא חזרה אלי ונתנה לי מחיר של 89 ש"ח לחודש. יצאתי מרוצה. העבירה אותי לנציגה על מנת לסגור את העסקה. סגרנו את העסקה והובטח לי שתוך כ-20 דקות הקו יהיה פתוח למהירות הנ"ל. חזרתי לדניאלה, עפ"י בקשתה קודם, כדי לסגור את מבצע ה-69 ש"ח בחברת HOT. בהתחלה נציגה אחרת במרכז השירות טענה שדניאלה יצאה להפסקה ותחזור אלי בהקדם. חיכיתי כ20 דקות ומאחר שדניאלה לא חזרה אלי, חייגתי שוב וביקשתי מאותה הנציגה את דניאלה. הנציגה אמרה שדניאלה בשיחה ותחזור אלי בהקדם. המתנתי שוב 10 דקות וקיבלתי שיחה מדניאלה. הודעתי לה בחיוך שסגרתי את המבצע עם בזק בינלאומי ושאני מוכן לבצע את העסקה איתה. לאחר המתנה של דקותיים דניאלה טענה כי היא טעתה וכי אינני מנוי כבלים והמחיר הנכון הינו 79 ש"ח לחודש (למרות, שקודם, בשיחתינו, הסברתי לה שאינני מנוי כבלים והיא אמרה שהמחיר הינו אותו מחיר לכולם!). התמרמרתי לחלוטין מאיכות השירות וחוסר המקצועיות של נציגי HOT. ביקשתי מדניאלה שתעביר אותי לשירות לקוחות על מנת לקבוע את המחיר הנכון או כדי להתנתק (מחברה כזאת אינני רוצה שירות כלל וכלל!). המתנתי כ10 דקות על הקו (שוב..) והגעתי לבחור בשם סימון, נציג שירות לקוחות. על מנת לחסוך את הסבר הדברים, שוב, ביקשתי לשוחח עם מורן, המכירה כבר את הטלנובלה שנוצרה. סימון השאיר אותי על הקו לסרוגין כ-20 דקות ומכיוון שלא איתר את המורן הנכונה\או לחלופין לא היתה פנויה, ביקש שיחזרו אלי מאוחר יותר. הגיעו מים עד נפש! ביקשתי מסימון שיעביר אותי לנציג בכיר. טען כי הנוהל (!?) קובע כי נציג בכיר יחזור אלי עד 4 ימים עסקים מזמן השיחה. שוב, ממורמר, ביקשתי להתנתק. סימון החליט לעשות מעשה נוסף והעביר אותי למחלקת קשרי לקוחות. לאחר המתנה של 5 דקות ענה לי בחור נחמד בשם שלומי. המידע שהועבר אילו היה מוטעה, חשב שאני מדבר על מבצע אחר, וגרם לי לספר את הסיפור. שוב. שלומי אמר שאין אפשרות לקבל את מבצע ה-69 ש"ח שהובטח לי, ושאני קטנוני שמתווכח על 10 ש"ח פחות או יותר בחודש. ביקשתי להעביר אותי, שוב לנציג בכיר, טען על אותו הנוהל של 4 ימי עסקים. ביקשתי להתנתק. טוען שתוך 3 ימי עסקים יחזור אלי מישהו ממחלקת ניתוקים על מנת לבצע את הפעולה. ביקשתי ממנו שישוחח שוב עם נציג בכיר (שכמובן, מתחת לרמתו לשוחח עם לקוח פשוט שכמותי..). לא ניתן היה, שלומי טען ששאל את הנציג הבכיר (איתו היה לו זמן לשוחח..) והתשובה נשארה שלילית.
לידיעתכם, עבדתי בשירות לקוחות כשנתיים ויותר עם אוכלוסיות קשות ומעולם לא נתקלתי בשירות מחריד שכזה, חוסר מקצועיות משווע וחוסר אכפתיות מלקוחות. חברת HOT מתחייבת לדברים ולא עומדת מאחורי המילה שלה. נגרמה לי עוגמת נפש, בזבוז של כשלוש שעות מזמני ומחיובי הסלולר שלי ומעל הכל – יצאתי לא מרוצה. סך הכל רציתי להעלות את מהירות האינטרנט ויצאתי ממורמר! היני בנאדם בעל OVER סבלנות ואת מספר הפעמים שהתרגזתי בחיי ניתן לספור על יד אחת. HOT שברו את כל השיאים בכך! אין פה טיפת קטנוניות על 10 ש"ח פחות או יותר בחודש. סגרתי חבילה עם בזק בינלאומי על המהירות הנ"ל ועכשיו עלי לבטל אותה. החלטתי לצאת למסע צלב כנגד החברה החובבנית בשם HOT שנותנת שירות של עולם שלישי ומטה. לא אשקוט ולא אנוח עד שאקבל פיצוי הולם על כל הסיפור המזוויע הנ"ל. אפנה לעיתונות, למרכז להגנת הצרכן ואפילו למנכ"ל HOT עם צריך. חברה כזאת לא צריכה להתקיים, במיוחד במדינה שחותרת להוביל בתחום התקשורת והשירות.

בברכה,
בזבוז זמן, בזבוז כסף, פשוט בזבוז סוג הנזק :
פיצוי+ מימוש ההבטחה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, פנייתו טופלה מולו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה