|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
בן נון טובי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אוגוסט השנה התנתקתי מהוט כבלים. נערך גמר חשבון שבסופו עליהם להעביר לחשבוני כ96 ש"ח.
בפניותי הרבות מאוד לשירות לקוחות דחו אותי בשבועות עד להעברת הסכום, ואפילו טענו מגובים במספר אסמכתא שהכסף הועבר.
למותר לציין שלא היה ולא נברא בבירור עם הבנק אין העברה ובבדיקה נוספת עימם אכן, הכסף לא הועבר ויש לחכות עוד שבוע. בינתיים עברו כחושים ושבוע ואין סוף לסיפור.
בקשתי לשוחח עם אחד המנהלים אך המוקדנים אינם עבירים ולא ניתנת אפשרות לשוחח איתם. כמה עוגמת נפש, איזו אכזבה פשוט חברה עלובה .
עדיין אני ממתינה שמישהו ישיב את כספי .
|
עגמת נפש ,בזבוז זמן ועלבון |
סוג הנזק : |
את הכסף ומיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתה של הלקוחה נבדקה ובשיחה שנערכה עמה ב-19.10.06 אישרה הלקוחה את קבלת הזיכוי.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותה בעתיד. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|