פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי או נכון יותר אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פנייתו של הלקוח הועברה לטיפול מחלקת פניות הציבור של חברת HOT. בשיחה שנערכה עימו הלקוח לא היה מוכן לשתף פעולה על מנת שפנייתו תבוא לידי פתרון. חברת HOT ,תשמח לעמוד לרשותו בכל עת.

עד כאן זהו ציטוט של תגובת החברה (ללא שם של המשיב) לתלונתי.
חצי אמת- גרועה משקר ואני מזמין אותם לתבוע אותי על הוצאת דיבה.
אכן , פנו אלי.
לפתע, אחרי כל התיסכולים ,ובעקבות התלונה פנו אלי בבת אחת 4-5 אנשים בסמיכות של כמה דקות אחד אחרי השני כשכל מבקש ממני שאספר לו שוב את ההשתלשלות.
ואכן, לאחרון שבהם סרבתי מרוב תסכול וזעם כבר להגיב.
הרי הסברתי זאת מספר רב של פעמים, שלחתי מייל, שלחתי פקס , דיברתי עם אין ספור אנשים, אז מדוע ההתשה הנ"ל.
יש להם את מספר הטלפון שלי ויכולים לפנות אלי אחרי, אני מדגיש אחרי שלמדו את הבעיה(הרי הכל מתועד אצלם) אבל שיפנה אדם מוסמך, ולא איזה זוטר ששוב יצטרך לשמוע את כל הסיפור ולהגיד לי "אתה צודק. נחזור אליך!!!!!"

עלבון, בזבוז כסף סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח,בשיחה שנערכה עמו הוסברו לו הנושאים שהעלה בפנייתו.
חברת תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה שואלה נוספת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה