שרות לקוי או נכון יותר אי מתן שרות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פנייתו של הלקוח הועברה לטיפול מחלקת פניות הציבור של חברת HOT. בשיחה שנערכה עימו הלקוח לא היה מוכן לשתף פעולה על מנת שפנייתו תבוא לידי פתרון. חברת HOT ,תשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
עד כאן זהו ציטוט של תגובת החברה (ללא שם של המשיב) לתלונתי.
חצי אמת- גרועה משקר ואני מזמין אותם לתבוע אותי על הוצאת דיבה.
אכן , פנו אלי.
לפתע, אחרי כל התיסכולים ,ובעקבות התלונה פנו אלי בבת אחת 4-5 אנשים בסמיכות של כמה דקות אחד אחרי השני כשכל מבקש ממני שאספר לו שוב את ההשתלשלות.
ואכן, לאחרון שבהם סרבתי מרוב תסכול וזעם כבר להגיב.
הרי הסברתי זאת מספר רב של פעמים, שלחתי מייל, שלחתי פקס , דיברתי עם אין ספור אנשים, אז מדוע ההתשה הנ"ל.
יש להם את מספר הטלפון שלי ויכולים לפנות אלי אחרי, אני מדגיש אחרי שלמדו את הבעיה(הרי הכל מתועד אצלם) אבל שיפנה אדם מוסמך, ולא איזה זוטר ששוב יצטרך לשמוע את כל הסיפור ולהגיד לי "אתה צודק. נחזור אליך!!!!!"
|
עלבון, בזבוז כסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|