פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להתנתק מהם??משימה בלתי אפשרית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פשוט בושה !השירות והתקשורת בין העובדים לקויה לגמרי ומה הבעיה לנתק לקוח שלא רוצה לראות הוט יותר????? התקשרתי פעם ראשונה כדי לסגור איזה חשבון ובינתיים שאלתי את הנציג אם יש לו מסלול יותר אטרקטיבי מזה שאני נמצאת כרגע הוא ענה לי שלא אז אמרתי לו שאני רוצה להתנתק מהם
אני מבחינתי נותקתי וכבר הזמנתי את השירותים של yes
אחרי מספר ימים שוב יצרו איתי קשר מהוט כדי להודיע לי שהתשלום של חודשים מרץ אפריל לא התקבלו
(המקרה קרה בספטמבר) זה לא קרה בגלל בעיה באשראי ולא בבנק
פשוט לא התקבל תשלום והם נזכרו בזה רק לאחר 6 חודשים(גם סוג של חוצפה)
מפה לשם אני מגלה שהוט עדיין מחייבים אותי למרות שביקשתי להתנתק ובבית אני כבר רואה yes
אני שוב מבקשת מהנציגת שירות לנתק אותי וזאת אומרת לי שזה יקח שלושה ימי עבודה,בתמימותי אני מאמינה לה ולא דורשת שום אסמכתה על ניתוק
ושוב לאחר שבוע שבועיים אני מגלה שעדיין לא ניתקו אותי ושאני מראה סימנים של עצבים ויאוש כלפי הנציג שירות זה מתפלא ומאשים אותי באוגמת נפש כלפיו....
חחח.....בסוף הבחור אומר לי שבשביל להתנתק אני צריכה לגשת לעמדת שירות ....
מה קורה פה???לא ברור מה הבעיה פשוט לעשות את מה שהלקוח מבקש????
מה התחתנתי איתם???
פשוט סיפור מעייף בשבילי,בזבוז של זמן ואנרגיות החברה ממש לא רצינית
יש לה עוד הרבה מאוד מה ללמוד על שירות בסיסי.תתעוררו!!

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה