פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה שנעשתה ע"י שירות הלקוחות של HOT - התלונה לא טופלה! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
HOT טענו שהם טיפלו בתלונה אבל זה שקר. אף אחד לא טרח להיתקשר או לדבר על הנושא ופה נטען שהתלונה הבאה טופלה:

ב 15/08/2005 הצטרפתי למסלול של HOT (שכולל: אינטרנט, טלפון וטלוויזיה-אנלוגי , כולל 6 נקודות של חיבור

לטלויזיה) שעלה כ- 278 ש"ח. נאמר ע"י שירות הלקוחות שהמבצע ימשך שנתיים.
פירוט החיוב במבצע:
טלפון - 45 ש"ח
אינטרנט - 84 (כולל תשתית+ספק) ש"ח
כבלים - 148 ש"ח.

שילמתי בהוראת קבע כ 10 חודשים. אבל התשלום היה יקר יותר ממה שהוט התחייבו לגבות במבצע. במקום לגבות 148 ש"ח ל 6

נקודות (של טלוויזיה) הם גבו 250 ש"ח ל 6 נקודות (של טלוויזיה), במשך החודש הראשון של המבצע.
(חיובתי על שימוש טלפון של חודשיים כבר בחודש הראשון - תשלום מראש).
התקשרתי להוט בתחילת החודש השני של המבצע, ואמרתי להם שאם הם לא מכבדים את המבצע(ומחייבים רק 250 ש"ח ולא 148)

אז אני רוצה לעזוב את הוט.
הוט לקחו את הטלפון(בתחילת החודש השני), (אבל לגבי האינטרנט והטלוויזיה נשארתי אצל הוט, הוט אמרו שאני יקבל החזר על

כך ששילמתי יותר משסוכם במבצע לגבי הטלוויזיה בחודש הראשון), הייתי צריך לקבל החזר כספי על החיוב של הטלוויזיה בחודש

הראשון של המבצע (החזר של 102 שקל-כי חייבו אותי יותר משסוכם במבצע).
בנוסף, אני מבקש לקבל החזר כספי על הטלפון של הוט, שהרי נגבה ממני שימוש עבור חודשיים, לעומת זאת, השתמשתי בטלפון

רק חודש אחד. (הטלפון נלקח ממני בתחילת החודש השני). זאת אומרת, החזר של 45 ש"ח.
בחודש יוני 2006 הוט ניתקו אותי מהכל (אינטרנט טלוויזיה והטלפון).
לטענתם השירות הופסק כי בביתי יש יחידות נפרדות.
אני עוסק בפעולות בניירות ערך דרך האינטרנט (בביתי), (כידוע, יש צורך במעקב קפדני אחר מניות מפני עליות וירידות בבורסה

ובהתאם למכור ולקנות כדי לצמצם הפסדים או כדי להרוויח). לכן, אני דורש מהוט החזר של 25000 ש"ח כי הוט ניתקו לי את כל

שירותיהם בביתי (טלויזיה ואינטרנט) ל 3 ימים (לטענת הוט זאת היתה תקלה, לדעתי זו לא תקלה כי מיד לאחר "התקלה" דיברתי

עם הוט והם אמרו לי שאני צריך לשלם יותר עבור כל נק' טלויזיה הם ביקשו 70 ש"ח עבור כל נקודה).
הוט הציעו לי מסלול חדש:
כל נק' של טלויזיה - 70 ש"ח. (6 נק' *70 = 420 ש"ח וזה יקר ממה שהתחייבו במבצע).
אני לא מוכן לקבל "מבצע" זה השבתי להוט, אז הם ביקשו שאשלח מכתב שמאשר שאני רוצה להתנתק מהוט משירותי הטלויזיה של

הוט(אני לא רוצה להתנתק מהוט, אבל בגלל שזה המחיר ולא כפי שסוכם במבצע אני נאלץ להתנתק).
בחשבונית החיוב האחרונה(עבור חודש אוגוסט) קיבלתי חיוב בסך 192.49 ש"ח - חיוב בגין הפרת התחייבות.
התקשרתי לשירות לקוחות, ושוב הם טוענים שאני הפרתי את ההסכם!



כספי סוג הנזק :
פיצוי בסך 340 ש"ח + פיצוי של ניתוק ל3 ימים שגרם לה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:

פנייתו של הלקוח נבדקה ונמצא כי הלקוח מנוי על חבילת שירותי התקשורת של HOT ומחויב ע"פ הסכום שסוכם עימו במועד התקשרותו.
השוני בסוכם החיוב נובע משיחות שביצע הלקוח ליעדים סלולאריים אשר אינם כלולים בחבילת המבצע של שירותי הטלפוניה וכרוכים בתשלום נוסף.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה