פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלית המחיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה לערך ראריתי שהמנוי לכבלים הסתים ומחיר המנוי שלי עלה התקשרתי לשרות לקוחות והם הפנו אותי קישרי לקוחות
עם קישרי לקוחות הסכמנו אני ונציגת קישרי לקוחות על מחיר שהמחיר היה ממש טוב
שאפילו סגרתי לשנתיים (המחיר שסגרנו לשנתיים כפי שאמרה נציגת קישרי לקוחות כולל הכל שאלתי אותה את זה שלש פעמים 224ש"ח)
אחרי ארבע חודשים ראיתי שהמחיל עלה ל265 ש"ח
חודש אחרי עלה ל-280ש"ח שהתקשרתי לנציג שרות הלקוחות וביקשתי לברר מה קרה אמר לי הנציג שזה מה שסגרה איתי נציגת קישרי לקוחות שאמרתי לו שזה לא נכון אמר לי שנציג מקישרי לקוחות יחזרוו אלי.
נציג קירי לקוחות חזרה אלי והיסבירה לי שזה מה שסגרה איתי בעבר נציגת קישרי לקוחות ,שהיסברתי לה שזה לא נכון שאפילו במחיר כזה סגרתי לשנתיים אמרה לי שאין מה לעשות שביקשתי ליתנתק אמרה לי נציגת קישרי לקוחות שאין באפשרותי ליתנתק אמרתי לה אני רוצה לעבור לyes אמרה לי הנציגה של החברה שבכל מקרה אני ימשיך לשלם
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה