פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע ביום ובשעה שנקבעו נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתחבר לשרותי הטלויזיה של הכבלים משהו פשוט התשתית כבר קיימת רק לחבר את הממיר לשקע שבקיר.
התקשרתי למוקד הוט וביקשתי לתאם התקנה ניסיתי לתאם עם הנציגה יום שלא יתנגש לי עם העבודה יום רביעי עדיף מבחינתי כי אז אני בחופש.
הנציגה הבטיחה לחזור עם תשובה .יום וחצי עבר ותשובה אין התקשרתי אני למרכז הוט ושמחתי לגלות שיש לי התקנה ביום רביעי בין 13:00-15:00 בצהריים בלי ידיעתי זאת למרות שהנציגה הבטיחה להתקשר וליידע אותי.
יום ההתקנה הגיע חיכיתי בדירתי והנה השעה 3 ומתקין אין.
התקשרתי שוב למוקד הוט שם נזרקתי בין נציג לנציג ואף נותקתי .
לאחר כמה נסיונות הגעתי לנציגה שהתנצלה והסבירה שהמתקין היה בדירה הלא נכונה ובידו היה מס טלפון של אדם עם שם זהה לשלי .זאת למרות שידעתי את הנציגה על פרטי הכתובת שלי ומס הנייד.
הנציגה הבטיחה שנציג יגיע עד השעה 19:00 בערב,חיכיתי עד 7 בערב ומתקין אין!!!
ניסיתי להתקשר למרכז השרות אבל הוא לא היה מיועד לשרות לקוחות ב7 בערב ונאמר לי להתקשר מחר.
זאת לאחר 6 שעות של המתנה רצופה בדירתי לנציג התקנה .
לפי דעתי הוט צריכה להתבייש בעצמה שרות של מדינת עולם שלישי-את האמת הוציאו לי את החשק להתחבר .
עוד לפני שאני לקוח שלהם אני כבר סובל.
אשמח לעזרתכם
המלצה לי להוט תשקיעו יותר בבחירת אנשים לחברה שלכם קחו דוגמא מאורנג שמה הנציגים איכותיים ואנשים על רמה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ראה פיתרון תגובה:
התנצלנו בפני הלקוח על אופן הטיפול בפנייתו בבקשתו להצטרפות לשירותי HOT.
והחלטנו להעניק לו כמחווה שירותית 3 חודשים פטור מדמי המנוי בגין שירות VOD.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה