|
|
|
|
|
|
נזק שנגרם ע"י חברת הוט עקב אי-ביצוע התקנת תשתית תקשורת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. אני גלר יאן ת"ז 309315133 מנהל משרד של עסק פרטי בכתובת לוד, א. לובלין 31/12.
2. בתאריך 17.10.06 תואמה עימי התקנת תשתית תקשרות וכבלים במשרדי ע"י חברת הוט.
3. בתאריך 17.10.06 למרות בקשות רבות לא בוצע התקנת תשתית תקשרות.
4. החל מתאריך 17.10.06 העסק שלי מושבת עקב העדר תשתית תקשורת.
5. בין תאריכים 17.10.06 ל31.10.06 התקשרתי פעמים רבות (כ-10 פעמים) למוקד בטל' 077-9007010 בבקשה לבצע התקנת תשתית תקשרות נתונים בהקדם האשרי.
6. אני דורש מחברת הוט לכסות נזק שנגרם לעסק שלי בגין השבת תיקשורת במשרד החל מתאריך 17.10.06 ועד לתאריך התקנת התשתית בפעל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביצוע התקנה וכיסוי נזק שנגרם לעסק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
צר לנו על השתלשלות הארועים כפי שמתאר הלקוח. בעקבות פנייתכם, ניסינו ליצור עימו קשר מספר פעמים, אך לצערנו ללא הצלחה. כמו וכן השארנו הודעות במשיבון. הלקוח מוזמן ליצור איתנו קשר במספר הישיר שהושאר במשיבון על מנת שנוכל לסייע ולהגיע לכלל פיתרון.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|