פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך 2 לשירות מזעזע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עד היום לא היה אף אחד בחברה ה"נהדרת" הזו עם מספיק בינה להבין מה הם עשו ומה הם עושים. רק לפני כמה ימים התקשרה עוד "מנהלת" שדרשה את הכסף שדרך אגב הם מקבלים בתשלומים שאני נותת להם במשרד לפי הנוחות שלי, היות ולהם אין אף אחד שיכול להגיע להסדר עם לקוחות שהם (חברת הוט) הכניסו לחוב בגלל חוסר היכולת שלהם. הם כן יודעים לשלוח מכתבי איום (לא טפסים לשינוי פרטי חשבון שביקשתי במשך שנה!!!) הם גם שולחים טקסטים שמודעים לי שדיברתי איתם (כנראה בנפילת זיכרון או שינה) לתיאום טכנאי לקחת את הממירים. להגיד סליחה לא יכולים, לנסות לתקן את האבל שעשו לנו לא יכולים. לאיים בבית משפט זה כן יכולים. אז אזכיר לכם משהו... כשעברתי לדירה הזו לקח לכם חודשים לאסוף ממירים של הדירים הקודמים (גם אחרי הרבה התקשרויות מצידי.) תתבישו לכם. הגיעה הזמן שתעבירו את הסיפור של הבלאגן שיצרתם למנהל אמיתי ולא צעצוע.
עידכון היום ה- 3/11/06 הגיע המכתב המבוקש מ-8/05. אחרי כל מה שעשיתם לי אתם חושבים שזה יעזור עכשיו??? קודם תתנצלו!!! אחר כך תסבירו לי למה שאני ארצה להיות לקוחה שלכם????????????????
כלכלי ונפשי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה