פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
וויס ניר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-11.9.06 התחברתי לחברת הוט הן מבחינת הטלוויזיה בכבלים , הן מבחינת האינטרנט והן מבחינת הטלפון.
ההתקנה שהובטחה שתהייה עד שעתיים ארכה במשך 5 שעות!!!
ולאחר שהטכנאי הלך הסתבר כי הוא שכח לתת לחברתי שהייתה נוכחת בזמן ההתקנה כבל USB , ביקשתי מנציגת השירות עימה שוחחתי שטכנאי שעובר בסביבה יתן לי כבל USB , אך זו סירבה וביקשה ממני לתאם מועד בו יביאו את הכבל המיוחל לביתי , התרציתי וקבענו מועד להגעת הטכנאי , שעתיים תמימות חיכיתי ובסופן יצרתי קשר עם חברתכם ונאמר לי כי נעשו 3 נסיונות להשיגני כל פעם בטלפון אחר אך לא הצליחו ... כל המוזר הוא שלא הופיעה שיחה שלא נענתה באף 1 מהטלפונים ואף לא הייתה שום הודעה קולית.

הנציגת שירות סיפרה לי כי הטכנאי נתקע בפקק ואני אצטרך להמתין עוד 50 דק' , סירבתי כיוון שהיה לי אירוע.

כאשר הגיע החשבון נדהמתי לראות כי חוייבתי בגין התקנה בסך של 49 ש"ח למרות שהנציג מכירות לא עידכן אותי בגין עלות זו , כמו כן נוכחתי לדעת כי הוט חייבה אותי בגין החודש שחלף וכמן כן גם בגין חודש מראש (דבר שגם אותו נציג המכירות לא עדכן אותי).

עוד דבר שקומם אותי הוא כאשר בגלל סיבות אלו ואחרות ביקשתי להתנתק מהכבלים , התחלתי מסע טרטורים ונסיונות שימור לקוחות , כאשר בסופם קבעתי מועד להתנתקות , באותו היום יצר עם חברתי קשר נציג מטעמכם ועדכן אותה כי אין צורך שנהייה בבית כיוון שהניתוק ייעשה מהקופסא , מס' ימים לאחר מכן נציג בשם לירן יצר עימי קשר ושאל מדוע "הברזתי" לכם ... הסברתי לו כי יצרו עם חברתי קשר והסבירו לי כי אין צורך שנהייה בבית , לירן הנציג הסביר לי כי אין אפשרות לנתק אותי מהקופסא כיוון שיש בביתי גם טלפון ואינטרנט ואם הניתוק ייעשה מהקופסא , הניתוק יהיה כולל וברצוני לנתק רק את הכבלים , לכן תואם איתי מועד חדש שיבואו לנתקני מהכבלים , חיכיתי שוב שעתיים תמימות ושוב לשווא , אף נציג מחברתכם לא טרח להגיע ואף לא לטלפן ... למחרת יצרתי קשר עם חברתכם , ענתה לי נציגה בשם רינה , והתרעמתי על כך ששוב הברזתם לי , הנציגה הסבירה לי כי לירן טעה ואין כל צורך שנהייה בבית כיוון שאין בביתנו ממיר , ביקשתי שלירן יצור עימי קשר , נאמר לי שהוא יחזור אליי תוך 3 ימי עסקים , שבוע עבר וטרם שמעתי ממנו.

ביום ב' (30.10) לפתע פתאום התנתקו בביתי הן קו הטלפון והן האינטרנט , שוחחתי עימכם ואמרתם לי כי אין שום טכנאי באיזור , מסתבר שטכנאי היה מתחת לביתי ועשה עבודות תחזוקה , כששאלתי את הנציגה שיצרה עימי קשר היא טענה כי הוא לא היה מתוכנן לעבור באיזור , האם הוא עשה את עבודות התחזוקה על דעת עצמו??? ומדוע לא מעדכנים את המנוי לפני ניתוק מתוכנן??

ביקשתי באותו היום להתנתק מחברתכם סופית הן מבחינת הטלפון והן מבחינת האינטרנט עד היום (עברו 5 ימים אף לא אחד יצר עימי קשר).

ביום ד' יצרתי עם חברתכם שוב קשר והבעתי תרעומת על היחס המזלזל והלקוי אותו אני סופג וביקשתי שיצרו עימי קשר , וכרגיל , אף לא אחד יצר עימי קשר.
עוגמת נפש , עלבון , כספי , בזבוז זמן. סוג הנזק :
ניתוק לאלתר מחברתכם , החזרת הכסף שנגזל ממני לשווא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה