פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ללקוחות וחוסר אמינות נושא התלונה:
גוזל דוד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-2/11 קיבלנו שיחת טלפון מאדם בשם אורי שהציג עצמו ממחלקת גביית כספים של הוט, הטענה הייתה שהוראת הקבע בבנק לא כובדה ושעלינו לשלם מיידית באמצעות כרטיס אשראי. ביקשנו לברר עם הבנק מדוע לא כובדה הוראת הקבע, בבנק נאמר שלא הוגשה הוראת הקבע ע"י הוט על סכום 239 ש"ח, יש לציין שישי בידנו הוכחות מהבנק שלא הוגשה אליו הוראת הקבע. התקשרנו שוב למחלקת הגבייה בהוט וביקשנו לברר את העניין עם נציגת השרות. אחרי המתנה ארוכה נאמר לנו שנציג שרות בהוט עידכן פרטי חשבון שגויים ולכן הוראת הקבע לא הגיעה ליעדה. אחרי זמן קצר שוב התקשר אורי ממחלקת גבייה של הוט ושוב ביקש תשלום בכרטיס אשראי למרות שהטחנו בפניו את הטענה שהטעות נעשתה ע"י חברת הוט, התנהגותו של אורי הייתה מחתחת לכל ביקורת, נתקלנו באדם אטום שלא היה מוכן לשמוע את טענתו ולא היהי מוכן לברר את אמיתות דברינו, הוא צעק, התנשא ואיים בניתוק החבילה הדיגטלית ואף ביצע זאת.
מרגע זה ואילך כשהבנו שאין מענה ושאורי אינו מוכן לברר את העניין בתוך החברה שלהם, ניסנו ליצור קשר עם נציגי שרות ממחלקת הגביה כדי שיכולו לפתור את בעייתנו, נציגי השרות לא ידעו לפתור את בעייתנו, העבירו אותנו נציג לנציג, אמרו שיבררו את העניין ויחזרו אלינו ולא חזרו, ביקשנו לדבר עם דרג בכיר יותר ולא יצרו עמנו קשר, וזאת לאחר שדיברנו לפחות עם עשרה נציגי שרות.
יש לציין שאחת הנציגות ביקשה שנלח לה את ההוכחה מהבנק בפקס וזאת עשינו אך גם לאחר ששלחנו את ההוכחה היא לא יצרה עמנו קשר בחזרה וביום שלמחרת כשביקשנו אותה היא טענה שלא נשלח לה פקס. אותה פקידה ביקשה לעשות שיחת ועידה עם הבנק כאשר השעה היא צהריי יום שישי כאשר הבנקים כבר סגורים. נשאלת השאלה מדוע ביום חמישי בבוקר כאשר טענו בפניהם שהוראת הקבע לא הוגשה לבנק, הם לא הציעו את הפתרון הנ"ל ורק אחרי טירטורנו פעמיים לבנק הוצע הפיתרון.
אחרי שהשיחה לא הובילה לשום פתרון, נציגת השרות ביקשה שוב לברר את העניין, היא חזרה אחרי זמן המתנה ארוך וטענה שהוראת הקבע הוגשה לחשבוננו שהוא חשבון לא פעיל. אך בידנו יש הוכחות שחשבוננו פעיל מכיוון שאנו מנויים גם לאינטרנט של הוט וכן הוגשה ע"י ידם הוראת קבע בסה"כ 58 ש"ח לחשבוננו והוראת הקבע כן כובדה. בסיום השיחה היא אמרה שנוחבר בחזרה לחבילה הדיגטילית אך חוברנו בחזרה חלקית, ללא ערוצי הסרטים, V.O.D, וללא חבילת משחקים לילדים.

חברת הוט התגלתה כחברה לא אמינה שהפרה את החוזה בנינו ולא הייתה מוכנה להודות שטעות נעשתה בחברה, נציגי החברה לא מקצועיים מספיק בכדי לפתור בעיות בסדר גודל כזה והם מבקשים זמן לברר ולא חוזרים ללקחות שממתנים להם.
חברת הוט "מענישה" את לקוחותיה בניתוק כמו חברת החשמל בלי לברר את פרטי המקרה לעומקו. אנו מתביישים להיות חלק מלקוחות הוט, אשר השפילה אותנו, טרטרה אותנו,גרמה לנו לעוגמת נפש ובזבוז זמן יקר (יומיים) איימה עלינו ומימשה את איומה למרות שאין אנו אשמים. וכל זאת בלי שנפתרה בעייתנו.
עלבון, כספי , בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פתרון הבעיה, התנצלות מהדרג הבכיר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה