|
|
|
|
|
|
תמחנים מהרגע הראשון! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 22 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לקראת סוף אוגוסט יצרתי קשר עם שרות לקוחות. חזרה אלי מרינה.
קיבלתי פרטים בטלפון לגבי התחברות לאינטרנט וקו טלפון.
מסרתי פרטי כרטיס אשראי.
התניתי בפקס ובשיחה מוקלטת את הההתקשרות באישור נוסף בפקס שלי.
את פקס האישור הבטחתי לשלוח ל א ח ר שאקבל מהוט בפקס את עיקרי ההסכם ביננו.
במשך שבועות לא היו מוכנים לשלוח ואמרו כל פעם "כשיגיע הטכנאי תראה את החוזה...".
לא הסכמתי ואמרתי שהתנאי היחידי שלי לרכוש את שירותיהם זה לראות את שסוכם ביננו ע"ג פקס ומראש. הוט סרבו והנציגה מרינה אמרה ש"זו המדיניות שלנו...".
לו כל הצרכנים ינהגו כך, קרי יקליטו את השיחות או לפחות יאמרו שכך הם עושים ובנוסף, יתעקשו לקבל בפקס לפני החתימה את ההסכם - לא יוכל שום נותן שרות לרמות.
הוט ירדו ממני רק לאחר שאיימתי בתביעה נגדם אם לא ימחקו את פרטי כרטיס האשראי ופרטיי שלי ממאגר הנתונים שלהם, כפי שהחוק מחייב אותם באם הלקוח דורש זאת.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
ככלל, כל מבצעי HOT מלווים בנספח מבצע הנשלח אל לקוחותינו.
כמו כן את תקנוני המבצעים, המוצעים לכלל לקוחותינו, ניתן לאתר גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.hot.net.il.
יצוין כי, פרטי פנייתו של הלקוח הועברו לידיעת הגורמים הרלוונטים על מנת למנוע הישנות מקרים בעתיד.
נשמח לעמוד לשירותו של הלקוח בכל עת.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|