העלאת תעריפי חיוב ללא כל הצדקה וידיעת הלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 11 אפריל 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
03-9631110 fax
24.5.05
לכבוד פניות הציבור\בירור חשבון
הפרת תנאי המבצע וחיוב יתר
אני הייתי מחובר במשך חודשיים לשירותי הכבלים מלכתחילה קיבלתי 3 ממירים ומספר חבילות, ומיום ההתחברות לא בוצע שום שינוי , הוסבר לי במועד החיוב הראשון שאני אמור לשלם כ 173 ₪ עבור כל המבצע את כל הערוצים שברשותי כולל כל הממירים, ואכן כך היה. אולם בחודש רביעי שינתם את תנאי המבצע ללא רצוני ובבואי לברר את העניין הוסבר לי שאלו התעריפים שאני יכול לקבל ומיכון שהפרתם את תנאי המבצע החלטתי לבטל את התחברותי ווידאתי עם נציגכם שאני לא אמור לשלם דמי התנתקות.
שוחחתי עם נציגתכם בשם יפעת מספר עובד טי99 במשך זמן רב והיא הסבירה לי ארוכות את כל פרטי החשבון (אשר נעשו בו הרבה מאוד שינויים) אולם היה טלפון שבור ,כל פעם היא אמרה שתחזור אליי ובמשך ימים הייתי צריך להשאיר לה הודעות על מנת להשיג אותה. (ושוב הייתי נאלץ להסביר לה את העניין ועד שהיא הייתה מבינה היא לא הייתה חוזרת עם תשובה מתאימה ...
טענתי היא שזו חוצפה מאין כמותה שאתם מחליטים לשנות את תנאי המבצע ולצפות שאני אמשיך להיות מנוי, ובירור העניין נמשך זמן רב ,
אזי אם אתם לא מתכוונים להתייחס בהתאם ללקוחותיכם ולהחזיר לי את הסכומים שגביתים שלא בצדק , אדאג להעביר את מכתב זה לגורמים נוספים...
מצפה להתיחסות נאותה ועם נציגים בעלי סמכות
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר ההתחיבות מראש בסך 250 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|