חיובים שגויים |
נושא התלונה: |
יום שני 06 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-13/10/06 הגיע אליי טכנאי הוט לצורך התקנת כבלים,אינטרנט וטלפון.
את העסקה שלי מול הוט סגרתי דרך נציגה בשם חגית טהור אשר סיכמה איתי כי ההתקנה תהיה חינם מכיוון שביקשתי להתקין רק שקע אחד מכל מוצר,תנאי המבצע שלי הסתכמו בכך שאני משלמת 215 ש"ח עבור החבילה המשולשת,6 ש"ח נוספים עבור הגדלת מהירות הגלישה באינטרנט וחבילת 2000 דקות בטלפון שעלות החבילה היא 44 ש"ח וחצי שנה חינם.
לא הסתפקתי בסיכום מול חגית וביום ההתקנה התקשרתי פעמיים למוקד השירות,דיברתי עם תום וענבל משירות הטלפון ועם אופיר משירות הכבלים ונאמר לי מספר פעמים כי בחצי השנה הראשונה אשלם 221 ש"ח ורק כעבור חצי שנה יתווסף התשלום עבור חבילת הדקות-44 ש"ח.
לאחר מה שהובטח לי טלפונית ולאחר שחתמתי על חוזה שבו מודפס כי ההתקנה חינם חויבתי בכרטיס האשראי 166.49 ש"ח בעבור ההתקנה ה"חינם" ועל 2000 דקות "חינם" חצי שנה.
היום דיברתי עם נציג בשם עומרי במשך כ-40 דקות שלא היה מוכן לקחת אחריות על מה שנעשה,כעבור שלוש שעות חזר אליי בכיר בשם אמיר כהן שביקש שאשלח לו בפקס את מה שחתמתי עליו,הסברתי לו שאין ברשותי פקס וזה בעייתי מבחינתי לבצע את השליחה,ביקשתי ממנו לבדוק דרך אחרת להחזיר לי הכסף שנגבה ממני ב"טעות",אמיר לא חזר אליי ואני שואלת את עצמי אם כעבור 3 שבועות שאני מחוברת בהוט אני כל כך מאוכזבת ומותשת, מה יהיה בהמשך?
אני שולחת לכם את המכתב הזה כדי לאפשר לכם לתקן את הטעות,להחזיר לי את כספי ולדאוג שלא אחויב בחודשים הקרובים עבור חבילת הדקות לפני שאני פונה הלאה,כי גם אם עושים טעות צריך לקחת אחריות ולתקן,לא להתיש את הלקוח בבירוקרטיות ולגלות אטימות בלתי נסבלת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|