פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות להסכם חתום ע"י נציג חברת הוט נושא התלונה:
סטרולוביץ דניאל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הגיעו אליי שני סוכני מכירות של הוט והציעו לי הצעה מפתה של טלויזיה (5 חבילות)+אינטרנט+טלפון 077 עם 2000 דקות חינם כל חודש ללא תשלום נוסף לכל תקופת ההתחברות (רשום בהסכם שבידי).כל זאת תמורת184ש"ח לשנה ראשונה ו251 ש"ח לשנה שנייה עם התחייבות לשנתיים.ברור שהוט לא עמדה בהתחייבות שלה אלי והחלה לחייב אותי בסכומים גבוהים בהרבה ובמיוחד החלה לחייב אותי ב59 ש"ח כל חודש על הטלפון.מזה כמעט חודש אני מנסה לקבל מהם תשובה אך כל הזמן יש התחמקויות (הארכיון לא זמים,נחזור אליך אחרי השעה 19:00 וכו').יש לציין שבפנייתי הראשונה הודתה המוקדנית שאין ברשותם הסכמים כי הארכיון שלהם חדש ולא שמרו על ההסכמים הישנים.
בשיחתי האחרונה היום עם מוקדנית נאמר לי שהם בודקים זאת ושאין להם מבצע עם 20 ש"ח ופחות תשלום על הטלפון ולכן הם בודקים לי פתרון של "ללכת לקראתי" ולבדוק אם יוכלי לחייבני "רק" ב20 ש"ח.
אני מציע ללקוחות עתידיים של הוט לעשות חושבים כי בפעם הבאה הם יתכחשו להתחייבויות שלהם גם לכם ,בתואנות שונות ומשונו
כספי סוג הנזק :
עמידה בהתחייבויות אחת לאחת. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה