פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם.< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הבת שלי התחילה ללמוד השנה באוניברסיטה.
היא ושותפתה לדירה החליטו על חיבור להוט בחבילת כבלים ותשתית אינטרנט.
בסיכום עם סוכן שהגיע לדירה סוכם כי תמורת 250 שקל הם יקבלו בסיס+3 חבילות+
+3 ממרים ותשתית אינטרנט עם 2 מודמים שכל אחת תתחבר בנפרדוחודש אחד חינם.
סוכם כי ההתקנה תבוצע ביום ראשון.
הטכנאי הגיע רק ביום רביעי עם התקנה של מודם אחד וללא התקנה של כבלים.
בברור עם סוכן המכירות הסוכן מודיע כי לא יתכן שהוא אמר 2 מודמים ושהוא שכח לתמחר ממיר שלישי ואם רוצים עוד ממיר אזי יש להוסיף כסף.
התקשרתי למוקד השרות של הוט ולא קיבלתי תשובה המניחה את הדעת ולכן ביקשתי
לבטל את העיסקה ולנתק את האינטרנט.
הועברתי מנציג אחד לשני וכל אחד טען שהוא מטפל אך ללא הועיל.
בסופו של דבר הגעתי למחלקת שימור לקוחות והנציגה אמרה לי כי אוכל לקבל תמורת 215 שקל מבצע סטודנט שמכיל חבילה של בסיס +3 חבילות +VOD +תשתית אינטרנט עם התחיבות לשנה.והתקנה חינם קיבלתי את הצעתה וחיגתי שוב לשירות לקוחות כדי לתאם התקנה.
יום לפני מועד ההתקנה התקשרתי כדי לוודא הגעת טכנאי והתברר לי כי רק בעוד
שבוע יגיעו כי היתה אי הבנה במועד התאריך.
אחרי שבוע שסוף סוף נגמר הסיוט המתמשך התקשרה נציגת הוט אלי
והתנצלה שאולי היא הטעתה אותי ומחיר החבילה הוא שונה ומגיע לכמעט 260.
ברוב יאוש הודעתי לה כי לא אשלם סכום זה וכי אבקש לנתק את הציוד ולדאוג שלא אחויב בשום סכום.
היא הבטיחה שיחזרו אלי.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה