פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחבר שלי החלטנו לחבר אינטרנט בבית.למטרה זו בחרנו להשתמש בשירותים של חברת הוט.נרשמנו ואחרי מספרי ימים כארש ניסינו להתחבר לאינטרנט לא הצלחנו.התקשרנו לתמיכה טכנית של הוט חיכינו בערך 40 דקות וכאשר סוף סוף השגנו את הטכנאי נאמר לנו שאין מה לעשות ויחזרו אלינו עד 10 בבוקר ביום למחרת.ברור שאף אחד לא חזר לא ב10 ולא ב11.אחרי שחבר שלי שוב השיג את הוט הוסבר לו שאין הקצאה לטכנאי להיום ושיחזרו אלינו בהקדם האפשרי.רק אחרי התנגדות מצידינו וממש ריב של שעה ואיום לנתק את המנוי הובטח לנו שיבדקו את האופצייה שהטכנאי יבוא היום.אחרי שעה הנציגה חזרה ואמרה שהפכה בשבילנו עולמות על מנת להשיג את הטכנאי(כאילו זה לא חלק מהשירות שאנחנו משלמים עליו!!!) הטכנאי שהגיע אלינו בסוף אמר שאין לו מושג על מה דיברה הנציגה ומה ההקצאה שהזכירה
לסיכום רוצה להוסיף שבמשך שבועיים שלנו בהוט פעמיים הובטח לחזור אלינו תוך 48 שעות ואף אחד לא חזר.אף פעם לא נתקלנו ביחס נזלזל כל כך כלפי הלקוחות. וכאשר חבר שלי ביקש שהנציגה תחזור אליו כיוון שחיכה כבר 40 דקות על הקו וזה מאוד יקר בשבילנו נאמר לו שאין להם שיחות יוצאות.
בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
קבלת פיצויי על עגמת נפש, יחס מזלזל וחשבון טלפון שנ פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
לצערנו על אף ניסיונותנו הרבים לא הצלחנו לאתר את הלקוח באמצעות הפרטים המצויים בידינו.
נשמח אם הלקוח יציין מספרי טלפון בהם ניתן לאתרו או אם יפנה אלנו באחת מדרכי הגישה:
למוקדי השירות והתמיכה - טלפונית או באמצעות פקס כמפורט –
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=46&lang=he
או בכתב באמצעות האתר -
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=92&lang=he
HOT תשמח לעמוד לרשותו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה